Multimoog manual

Status
Please reply by conversation.

discoslet

Stamgast
beste SF'ers

Ik ben op zoek naar een manual voor de multimoog. (Eventueel ook een service manual)

Wie heeft er een een, en zou voor mij een kopie willen maken?

(een orgineel kan ook natuurlijk)

mvg

Ik heb de servicemanual en electriek schema van de Multi voor je. Handleiding heb ik niet, ook nooit kunnen vinden op het net. Stuur maar een pb met je emailadres, het is zo'n 40 MB bij elkaar. Heb je een Multi of ben je je aan het orienteren?

heb je de manual echt dringend nodig? of wil je hem er graag bij? (kan ik snappen.)

anders gewoon blijven kijken op ebay, ik heb m er zelf de laatste 2 jaar 3 x gekocht.

30 euro is een mooie prijs, voor een origineel, niet voor een gewone kopie.
tenzij je een echt mooie senso kopie hebt. dat kan natuurlijk ook.

naja echt nodig... ik denk dat de bediening van de Multi wel aardig voor zich spreekt.

Wil em er gewoon graag bij hebben ja. (completer is beter :-) Kopie of orgineel maakt me niet zo veel uit. Als het maar niet te veel kost.

hmm vreemd,

gmail account is toch een paar gig. dat kan echt nevernooitniet vol zitten bij mij.
Het meeladres is de juiste.

Uw bericht heeft enkele of alle geadresseerden niet bereikt.

Onderwerp: Doucmentatie Multi

De volgende geadresseerde(n) zijn niet bereikt:

[Jij dus] op 12-Mar-09 14:48
Dit bericht is groter dan de huidige systeemlimiet of het postvak van de geadresseerde is vol. Kort het bericht in of verwijder bijlagen. Probeer het bericht vervolgens opnieuw te verzenden.
<[Ik dus] Msg Size greater than allowed by Remote Host>

Misschien dat je box wel groot genoeg is maar dat elk bericht maar een bepaalde grootte mag hebben (max 5MB?). De service manual is 32MB.

Eh, ik ben van 1962 hoor. Ik ben met Etaion bezig om het voor elkaar te krijgen. Het lijkt er op dat het vanaf het werk niet lukt.

Ok. Kijk maar of het lukt. Het heeft geen haast. Maar alvast bedankt voor de moeite. Wordt gewaardeerd!

Je slet

redende engel

topicstarter ..disco slxt
dus een multimoog eig
eigenlijk kenikter hier maar drie ofso
waark laatst op bezoek was ,...wil m in de near future waarschynlijk weg doen
moet zeggen waster vroeger egt helemaal weg van
is geen mini ....botte prodigy
maar een classy playable ..
multimoog

lijkt mij de tofste moog
ben eigenlijk wel benieuwd ofik met een multi dik over de 1000 moet rekenen ,....astie al 2e hands voor by komt
:doei:

micro blijft 600a650
isdie tweede osc wel gerechtvaardigd dat bv een multimoog synth 1000+ eu waard is
en
een sh 5 / 7 is een grote stap voorwaarts tov een sh 09/ 01 /
dat merk jeook dik ...inje porto

@ R-ond

Ik vind hem wel heel erg fijn. Tis mijn eerste kennismaking met een Moog.

Ik zag er op ebay nog een staan voor 1300,- Is natuurlijk wel prijzig. Maar ik vind het hem wel waard. (ik heb zelfs iets meer betaald (met handtekening van ome Bob) maar ik heb er echt geen spijt van)
Maar je krijgt wel iets meer dan alleen 1 OSC meer dan bij de Micromoog.
Aftertouch! (extra modulatie mogelijkheden)
Kweenie hoe de Multi zich verhoud tov bv de Phatty, maar ik heb gewoon iets met oude synths.

greets

Status
Please reply by conversation.
Back