Sander W Stamgast Lid sinds 2 september 2002 Berichten 189 Locatie Dordrecht 10 februari 2003 #1 Gezocht JP 8080 of JP 8000 over de prijs valt te onderhandelen ik moet er echt eentje hebben het liefst voor het weekend
Gezocht JP 8080 of JP 8000 over de prijs valt te onderhandelen ik moet er echt eentje hebben het liefst voor het weekend
T tim Ouwe rot Lid sinds 16 januari 2003 Berichten 514 Locatie Amsterdam 10 februari 2003 #2 http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/synthesizers/6143.htm
mario Naar de knoppen... Lid sinds 13 februari 2002 Berichten 1.374 10 februari 2003 #3 Snap er geen f****** van want ze worden bij bosjes verkocht en ondanks dat zie ik toch overal 'gezocht' staan ?!? gr. Mario Vind de prijs die er momenteel voor gegeven wordt geen goede reden (voor mij) om te verkopen.
Snap er geen f****** van want ze worden bij bosjes verkocht en ondanks dat zie ik toch overal 'gezocht' staan ?!? gr. Mario Vind de prijs die er momenteel voor gegeven wordt geen goede reden (voor mij) om te verkopen.
fuse Gepokt en gemazeld Lid sinds 7 juli 2001 Berichten 18.831 10 februari 2003 #4 Als goedkoop alternatief vond ik die SH32 ook wel OK. Wie weet als ik een GAS attack heb d'r nog eentje koop. Die zijn klein genoeg om ergens in een hoekje weg te frotten. Toch eerst maar die V-synth uitproberen hoor. Voor dat je het weet loop je weer helemaal achter.
Als goedkoop alternatief vond ik die SH32 ook wel OK. Wie weet als ik een GAS attack heb d'r nog eentje koop. Die zijn klein genoeg om ergens in een hoekje weg te frotten. Toch eerst maar die V-synth uitproberen hoor. Voor dat je het weet loop je weer helemaal achter.
Sander W Stamgast Lid sinds 2 september 2002 Berichten 189 Locatie Dordrecht 13 februari 2003 #5 Niemand ???