• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Creamw@re Pulsar 2 + pro pack

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phastphunk

Nieuwkomer
Creamw@re Pulsar 2 + pro pack

for sale: Pulsar 2 plus pro pack (=sts 4000 + vette vette synths)..en eerlijk is eerlijjk: Zo goed als nieuw!
Prijs: 800e (nieuw was t ruim 1200E!!)
tel: 0624207940

OffTopic
kun je ook niet zuining zijn op een geluidskaart dan? Zit toch gewoon weggeborgen in je computerkast lijt me :)

Je moet 'em ook nog in die computer zetten, slangenkoning. En een computer kan ook nog slechtgekoeld zijn, terwijl die CW kaarten toch vrij warm kunnen worden. Maar inderdaad, er kan bij normaal gebruik niet zoveel aan kapot gaan. De prijs is ook redelijk trouwens. Wellicht heeft de toekomstige eigenaar interesse om mijn Pulsar II SRB erbij te kopen. 8)

Ondanks dat toch kan er toch weinig aan kapot gaan of je moet overspannig hebben veroorzaakt,

gr. Mario

ok laten we nu even ontopic blijven! :D
Hij zal vast in goede staat zijn en het is sowieso een vette kaart om te hebben, dus...

is the pro pack ook hardware based?

De Pro Pack is/was een verzameling plugins voor Pulsar (o.a. Mod II, STS3000, en wat extra synths en FX). Het was toen een hele mooie aanbieding om voor weinig geld veel extra dingen te krijgen.

Origineel geplaatst door Lotuz
Wellicht heeft de toekomstige eigenaar interesse om mijn Pulsar II SRB erbij te kopen. 8)

Dus als ik die Pulsar II niet koop kan ik ook niet jouw SRB board kopen?

Jammer, had anders best willen weten wat je er voor zou vragen...

Origineel geplaatst door e-vo
Dus als ik die Pulsar II niet koop kan ik ook niet jouw SRB board kopen?

Jammer, had anders best willen weten wat je er voor zou vragen...

Je kunt beter die Pulsar II van Phastphunk kopen voor € 800,-. Ik heb die SRB voor € 795,- gekocht en ik ben niet van plan er veel op te verliezen. Dus lager dan € 700,- wil ik niet gaan.

Ik wil niet perse inbreken, maar scan heeft gelijk, ik heb inderdaat nog Pulsar srb 2
liggen om te verkopen. Dus als er iemand is die intesse heeft PB me maar.

Laterz

dus ook een pulsar2 te koop met propack...voor 750

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back