Shado_beatz
Stamgast
het gaat over Cubase 5.
Heeft iemand advies/ervaring hiermee?
Heeft iemand advies/ervaring hiermee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bericht door een moderator:
samengevoegd
Wederom in Google even "fl studio rewire in cubase" intikken en je krijgt http://flstudio.image-line.com/help/html/rewire_client_cubase.htm
ik zie bij plugin information wel een aantal fruity compressors, flangers etc. staan, maar niet specifiek een Fruity VSTi of iets in die richting..
hoe kan ik ervoor zorgen dat dit wel in de lijst komt te staan?
Ik krijg nu trouwens ook telkens een melding bij het afsluiten van Cubase 5:
VST Bridge werkt niet meer ..
weet iemand hoe ik dit kan fixen?
Dan zul je voor de zekerheid op je harde schijf moeten gaan zoeken naar de .dll waarmee je FL als VSTi kan gebruiken. Misschien staat deze in een map die niet in Plug-in Information is aangegeven. Of misschien is deze .dll wel helemaal niet aanwezig op je harde schijf. Ik heb FL niet meer geïnstalleerd, dus de precieze naam van die .dll weet ik helaas niet. Als je trouwens gebruik maakt van de Windows zoekfunctie, vergeet dan niet bij Geavanceerde opties een vinkje te zetten bij Verborgen bestanden en mappen doorzoeken.

Klinkt als ff opnieuw Cubase installeren. VST bridge is dacht ik voor het 32-64bit verhaal. Dus dat je met een 64-bit versie 32bit plugins kunt gebruiken. Zo heb ik gelezen tenminste, weet ik het mijne niet van.
lekker is dat, nieuwe pc, nieuwe software, nieuwe midi controller, krijgen we dit weer 
lekker is dat, nieuwe pc, nieuwe software, nieuwe midi controller, krijgen we dit weer
![]()

Als ik het goed begrijp is je eerste probleem, het niet kunnen vinden van de VST's nu opgelost en heb je nu een ander probleem met het laden van de VST's in Cubase?
denk je dat ik het best even kan overstappen naar de 32-bit versie van cubase 5?
ik ben wat betreft bugs best nieuw in deze game, hoe gaat dat in ze werk? komt er een nieuwe update release van steinberg? hoelang kan dat ongeveer duren?
hoe voer je zo'n update uit?
ik heb er momenteel toch geen voordeel mee ) maar goed..dat blijf je houden he met new stuff op de markt..Schijnbaar wil het allemaal niet lukken, Cubase dan maar in de verkoop.