Paar tracks gereleased op Beatboost netlabel

Arctic vind ik de leukste, moet ik zeggen. Dat is het soort techno waar ik van hou: zweverige pads, rythmisch maar niet te hard.

Keep it up!

Kobalt Mines vind ik wel relax. :biertje:
Ik zou je wel aanraden andere foto's te nemen. Je pagina ziet er nu namelijk best wel cheap uit.

Ik heb er ook dubbele gevoelens bij.
Iedereen kan zo een label starten en dingen releasen.
Er is ook niks wat er in de weg staat om iets niet te releasen want er is 0,0 inverstering nodig.
Maar ik heb wel is via downloadplatform wel is een cd gekocht.

Nouja, degene die contact met me opnam, die noemde het releasen op het netlabel waar hij voor werkte, dus ik weet niet echt of je zoiets releasen kan noemen, maargoed vond het wel leuk opzich om het op deze manier te doen en mischien zo mezelf een beetje te promoten, dat ik mischien ooit eens echt iets op vinyl geperst kan krijgen.

Maargoed, volgens mij zijn er tegenwoordig ook veel Deejays die digitaal draaien, dus dan is zo“n netlabel best handig toch?

Kobalt Mines vind ik wel relax. :biertje:
Ik zou je wel aanraden andere foto's te nemen. Je pagina ziet er nu namelijk best wel cheap uit.

Haha, tja ik zal eens kijken of ik wat mooiere foto“s kan maken, had deze ook ff snel gemaakt om mijn profiel op te leuken :)

Nouja, degene die contact met me opnam, die noemde het releasen op het netlabel waar hij voor werkte, dus ik weet niet echt of je zoiets releasen kan noemen, maargoed vond het wel leuk opzich om het op deze manier te doen en mischien zo mezelf een beetje te promoten, dat ik mischien ooit eens echt iets op vinyl geperst kan krijgen.

Maargoed, volgens mij zijn er tegenwoordig ook veel Deejays die digitaal draaien, dus dan is zo“n netlabel best handig toch?

DJ's draaien inderdaad veel digitaal, maar dat staat denk ik los van de naamgeving. Een mp3 uploaden is toch iets anders dan een track of album releasen. Heeft voordelen en nadelen natuurlijk...voordeel lijkt mij de democratie ervan, het nadeel lijkt mij dat het een groot ondoorzichtig woud wordt en dat labels hun "gatekeeper" functie verliezen om het kaf van het koren te scheiden.

Success verder!

Achja...moet ergens beginnen toch?, bovendien waren dit oudere tracks van mij die ik ook al op partyflock had staan, dus ik vond het zowiezo wel lache dat er iemand van een labeltje was die ze wilde "releasen", tis altijd leuk als iemand je tracks kan waarderen toch? *D

iig bedankt voor de reacties.

Achja...moet ergens beginnen toch?, bovendien waren dit oudere tracks van mij die ik ook al op partyflock had staan, dus ik vond het zowiezo wel lache dat er iemand van een labeltje was die ze wilde "releasen", tis altijd leuk als iemand je tracks kan waarderen toch? *D

iig bedankt voor de reacties.

Heb je daar dan ook geld voor gekregen?

Ik verdien per verkochte track een X bedrag ja.

Ok, dus als ik het goed begrijpt vraagt iemand je om gratis je track aan hem/haar te geven via een upload van een mp3. Als iemand die dan toevallig ooit koopt, dan krijg jij een bepaald percentage van die verkoop. Risico en moeite en kosten voor die persoon zijn dus 0.
Voor jou natuurlijk ook, dus das dan weer positief...tenminste...dat denk ik...vind het maar een rare business blijven...

Back