Mutronics Mutator laatste tijd opvallend vaak op eBay

Lacrosse

Rise of the Machines
De Mutronics Mutator
Hij staat toch al enkele jaren bekend als een uitstekende filtermodule.
Het is mij de laatste maanden opgevallen dat er relatief veel Mutators te koop worden aangeboden op eBay; tot een jaar geleden werd er zo af en toe één aangeboden maar tegenwoordig zijn dat er soms zo'n 3 tegelijk.
Is er tijdens de Winter NAMM een MutatorKiller aangekondigd ofzo?!
De Schippmann Ebbe und Flut of de Sherman filterbank trekken toch een eigen publiek?! What's goin' on??

lijkt me niet, sherman en ebbe & flut zijn ook heel anders...

zal wel toeval zijn...

ebbe enflute
sherman x2 rack
zijntoch wel erg uitgereide synths ...uhh filters

is de mutator niet een best wel gewoon 2x analoog filter ok van quility maar ook weerniet soo byzonder
dus iedereen ...een paar gasten dumpen m nu ze nog voor veel gaan

ist egt zoon mega ..filter koe ???
khebter qa looks /demos nooit egt iets byzonders aan gevonden bestaat ook al een hele tyd trouwens

De Mutator is inmiddels wel een klassieker te noemen ja. Las laatst op een ander forum dat de ontwerper zich tegenwoordig bezig houdt met medische apparatuur. Is vast ook veel lucratiever. Het geluid van de Mutator heeft mij altijd aangesproken. Het is een heel beleefd warm filter als je hem vergelijkt met Ebbe&Flute of Sherman.
Waarom ze met de productie gestopt zijn snap ik niet. Er zit een vrij simpele printplaat in en de componenten zijn niet eens van de hoogste kwaliteit en toch wordt er nog steeds tussen de 800+ Euries voor een 2nd hand neergelapt.

Ik denk dat ze oa gestopt zijn omdat de ssm2040 filter chips steeds obscuurder worden.
Dit is ook wat er voor zorgt dat dit een kei van een filterbak is.
Het is nl de zelfde chips als bv de RSF Kobol en de P5 rev1 en rev2.

Ik denk dat ze oa gestopt zijn omdat de ssm2040 filter chips steeds obscuurder worden.
Dit is ook wat er voor zorgt dat dit een kei van een filterbak is.
Het is nl de zelfde chips als bv de RSF Kobol en de P5 rev1 en rev2.

weer wat geleerd haha
okdan
een chip filterbak van ...gezonde kwaliteit

is ook vast wel met een modulaire module na - te - apen ...

een sherman weer totaal niet
[momenteel een kapotte warp 9[wasp filter grrrr ok off topic off !
klik !
:yamaha:

tis altyd wat:engel:

Heb gisteren een hele mooie met Midi gekocht in Londen!
Eindelijk, want ik snipe'te steeds net mis op eBay.

Back