Roland JX-3P ( JX3P )

Status
Please reply by conversation.

Terracide

Superheld
Ik zoek een goede JX-3P voor ongeveer 150 euro. Eventueel meerprijs als er een programmer bij zit.

Mail me als je wat hebt!

de programmer alleen al gaat meestal reeds voor meer dan 100... :erm:

ik denk dat 200 een realistischere prijs is

maar da's dan nog een vrij normale... en een programmer is al bijna net zo duur als de JX zelf want die is nog schaarser...

Ik hoef er niet perse een programmer bij.... ik zou liever de prijs wat laag houden.

Ik hoef er niet perse een programmer bij....

dat is alvast een goede beslissing...
ikzelf heb jaren met een JX-3P gespeeld en ik ben blij dat ik mijn geld nooit aan die controller verprutst heb. de keuzebuttons en slider zijn makkelijk genoeg om te tweaken!

Zo'n behringer bcf/bcr doet het ook als je meer tweak mogelijkheden wilt, en die zijn een heel stuk goedkoper en nog breder inzetbaar ook.

Moet je wel eerst die Organix midi kit erin rammen Kalusi....

Zo'n behringer bcf/bcr doet het ook als je meer tweak mogelijkheden wilt, en die zijn een heel stuk goedkoper en nog breder inzetbaar ook.

Maar die kan je nietr direct op de JX aansluiten...zie vorig bericht

Ik heb nog wel een BCF2000 hier staan.. en ik die midi kit komt vanzelf als ik eenmaal zon ding heb. En daarna komt er nog een Polysix :P

Ik heb geen haast... als je hem wil verkopen laat het me weten. Als ie echt heel goed is, en hij ziet er verder heel goed uit dan wil ik er best 200 voor geven. Alles wat ik koop haal ik op, en betaal ik cash :)

Hem hem ooit gehad, later geruild tegen een bassstation keyboard... weet niet of dat een goeie deal was. Kan me herinneren dat hij wel midi had.. maar ik lees net dat de JX3p alleen note on/off had...

ik heb de rackversie MKS30 mét kaart die eventueel weg mag...geen idee of je de parameters via een andere controller dan de PG200 kan wijzigen

ik heb de rackversie MKS30 mét kaart die eventueel weg mag...geen idee of je de parameters via een andere controller dan de PG200 kan wijzigen

Poeh! .. ik ben bang dat die nou zonder PG200 erg cryptisch wordt te programmeren! Wat voor kaart hebben we het over? En wat wil je er voor hebben?

kaart is een extra geheugenkaart waarop een aantal extra banken staan
ik dacht aan 120 euro
ik had begrepen dat de JX3P kan bestuurd worden met any controller als er een bepaalde MIDIkit ingestoken wordt...ik weet niet of dit voor de MKS30 nodig is of dat je die via controller/sysex kan besturen

Status
Please reply by conversation.
Back