Roland JX-3P ( JX3P )

Status
Please reply by conversation.
vintage/ouwe klassiekers wordt echt niet goedkoper hoor mensen, je kan er allerlei filosofieën op los laten..maar ik vind 150-200-250 voor een ouwe bak met keys waar vele klassik sounds uit komen echt super goedkoop.....zeker als je echt speciaal dat nostalgische geluid zoekt...

voor 150 kocht ik er ook gelijk een hehe..

@Septic het is 1 van de goedkoopste underrated klassiekers in mijn ogen. Daarom wil ik er ook 1! zoals ik al zei gaat het me niet om die 150 euro al moet ik zeggen dat ik er geen 280 voor over heb in wat voor staat dan ook.

ik begrijp dat van die 150, vandaar dat ik er 150-200-250 had staan :)

Zijn zeker leuke authentieke synths....als ik een hele grote studio had stond het vol met van die dingen (goedkoop poly DCO spul)...misschien maar goed ook :)

Nou de JX3P is samen met de Alpha Juno 1 van de beste synths die je maar kan kopen.
Veel synth voor je euros.

Ik kan nu wel een JX-8P kopen voor 200, das ook wel een leuk ding. Misschien dat ik die er ook wel bij koop. Je kan nooit genoeg synths hebben :)

Ik ben ook een JX-3P liefhebber, die overstuurde bassen op dit ding zijn echt out of this world. Wel wat ruizerig soms maar wat een karakter. Misschien ebay in Duitsland in de gaten houden, komen er vaak erg cheap voorbij.

Staat er nu eentje hier voor 250 euro.

Ik wacht heel even af of R-ond iets kan regelen ... als dat niet lukt dan ga ik misschien naar Leuven ;)

Ik wacht heel even af of R-ond iets kan regelen ... als dat niet lukt dan ga ik misschien naar Leuven ;)
Is een mooie stad, misschien combineren met weekendje weg?

Ik woon zelfs tussen Leuven en Brussel, om correct te zijn.
Brussel is al beter aan te raden dan Leuven, als je wil combineren met een weekendje weg :)

Ik wacht heel even af of R-ond iets kan regelen ... als dat niet lukt dan ga ik misschien naar Leuven

Is een mooie stad, misschien combineren met weekendje weg?

wat ?
by R-ond am Rijn! = skitterend
*D
heb mailtje gestuurd naar die knakker terracide maaruhh?
:gaap:

Ik wacht heel even af of R-ond iets kan regelen ... als dat niet lukt dan ga ik misschien naar Leuven

wat ?
by R-ond am Rijn! = skitterend
*D
heb mailtje gestuurd naar die knakker terracide maaruhh?
:gaap:

We kunnen ook gewoon die deal doen en mij die JX-3P verkopen. Mocht ie um dan alsnog terug willen, draaien we de deal terug. Samen money .. nobody get's hurt :mexico:

Als je hem eventueel zou willen hebben, wees dan snél, want anders gaat hij naar een vriendelijke landgenoot die een treinreis van Gent naar Leuven wil wagen!

Als je hem eventueel zou willen hebben, wees dan snél, want anders gaat hij naar een vriendelijke landgenoot die een treinreis van Gent naar Leuven wil wagen!

nee voor 250 ga ik niet naar Leuven. Alleen de reis kost me al 75 euro... dan wordt ie wel heel duur.

nee voor 250 ga ik niet naar Leuven. Alleen de reis kost me al 75 euro... dan wordt ie wel heel duur.
pcies... maar je hebt dan ook mensen die, omdat ze hun treinkaartje te duur vinden, vragen of er dan wat van de prijs van de te verkopen waar af mag... en je dan zegt dat het mogelijk is MITS ze dan de synth ook kopen, zo niet dan mogen ze met lege handen naar huis en hun complete treinkaartje zelf betalen...

tsja en dan, dan laten ze niets meer van zich horen nutuulk...

pcies... maar je hebt dan ook mensen die, omdat ze hun treinkaartje te duur vinden, vragen of er dan wat van de prijs van de te verkopen waar af mag... en je dan zegt dat het mogelijk is MITS ze dan de synth ook kopen, zo niet dan mogen ze met lege handen naar huis en hun complete treinkaartje zelf betalen...

tsja en dan, dan laten ze niets meer van zich horen nutuulk...

kijk ik wil rond de 175 - 200 een JX-3p kopen. En dat is echt wel mogelijk, dat is namelijk echt de marktwaarde. En als het dan iets meer is omdat het een mint exemplaar is vind ik dat ook goed. Maar voor 250 euro plus 75 , dat is 325 euro. Als iemand 250 vraagt dan weet ik dat ik nooit zoveel van de prijs af kan praten dat ik op het bedrag kan komen wat ik er voor over heb. Want dan beginnen we met 100 euro er af. En omdat ik dat zelf onredelijk vind voor de verkoper, begin ik daar niet eens over.

Status
Please reply by conversation.
Back