Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nou de JX3P is samen met de Alpha Juno 1 van de beste synths die je maar kan kopen.
Veel synth voor je euros.

ook pitchbend en program change...ik lees net dat de JX3p alleen note on/off had...
meteen doen, ook cheap...Ik kan nu wel een JX-8P kopen voor 200, das ook wel een leuk ding.
Staat er nu eentje hier voor 250 euro.
Is een mooie stad, misschien combineren met weekendje weg?Ik wacht heel even af of R-ond iets kan regelen ... als dat niet lukt dan ga ik misschien naar Leuven![]()
Is een mooie stad, misschien combineren met weekendje weg?

Ik wacht heel even af of R-ond iets kan regelen ... als dat niet lukt dan ga ik misschien naar Leuven
wat ?
by R-ond am Rijn! = skitterend
heb mailtje gestuurd naar die knakker terracide maaruhh?
![]()

Als je hem eventueel zou willen hebben, wees dan snél, want anders gaat hij naar een vriendelijke landgenoot die een treinreis van Gent naar Leuven wil wagen!
pcies... maar je hebt dan ook mensen die, omdat ze hun treinkaartje te duur vinden, vragen of er dan wat van de prijs van de te verkopen waar af mag... en je dan zegt dat het mogelijk is MITS ze dan de synth ook kopen, zo niet dan mogen ze met lege handen naar huis en hun complete treinkaartje zelf betalen...nee voor 250 ga ik niet naar Leuven. Alleen de reis kost me al 75 euro... dan wordt ie wel heel duur.
pcies... maar je hebt dan ook mensen die, omdat ze hun treinkaartje te duur vinden, vragen of er dan wat van de prijs van de te verkopen waar af mag... en je dan zegt dat het mogelijk is MITS ze dan de synth ook kopen, zo niet dan mogen ze met lege handen naar huis en hun complete treinkaartje zelf betalen...
tsja en dan, dan laten ze niets meer van zich horen nutuulk...