Ik ben al bijna een maand nieuw!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ah hey, beter laat dan nooit idd. Ik moet me eigenlijk ook nog voorstellen, maar aan de andere kant weet ik niet of dat nog nodig is. Denk dat de meesten al weten wie ik ben.... I'm the MuffinMan, right? :D

Geniet van het forum, maar pas op dat je niet verslaafd raakt. Sommigen zijn echt hopeloos. Kun je zien aan de kleur sterren. En nee, dan ben ik nog maar een groentje :duivels:

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Tegen een station!!

humm.....

Welkom...

Welkom...

:) Misschien kan de frequentie van het knipperen wat sneller, dan valt het niet zo op...

(ff kijken of ik er ook zoeen kan vinden..... maken bedoel ik)

Anusvreugde!

Anusvreugde!

Sinds wanneer hebben flikkers problemen op dit forum.

Of komt dat ook al door die oorlog in Irak.

Potverkaatje, moet ik mij op m'n ouwe dag nog eens lelijk
boosmaken (opwinden lukt al niet meer).

Met fijne jongensgroeten,
ISPdeRuiter

lekkerrr knipperennn

lekkerrr knipperennn

Ik zag dat poppetje een x op een of andere tekno site staan en dacht die gaan ik bij me naam zetten.
Lekker irritant.

Ik denk dat ik er ook wel weer eens op uitgekeken raak en dan gaat ie vanzelf weer weg..

Attachments

• tara3.gif
    tara3.gif
    93,7 KB · Bekeken: 97
doe die meid dan maar :D Is tenminste aangenamer. Maar goed. Als je die banner wilt behouden. ga je gang. Als je denkt flitsend te zijn ;)

maar goed. Ow w8 hoe heet ook al weer die aandoening van mensen die niet goed tegen knipperen kunnen???

Het gevaar van stroboskopen

Het gevaar van stroboskopen

Origineel geplaatst door sander
Die bewegende avatar is echt irritant :(

De avatar is er wel degelijk over.

Welkom :)

jep

op zeker!

over dat pissen/station.... zeker mee eens! :okdan:

Geniet van het forum, maar pas op dat je niet verslaafd raakt. Sommigen zijn echt hopeloos. Kun je zien aan de kleur sterren. En nee, dan ben ik nog maar een groentje

pas maar op, ze worden voor jou binnen no time blauw...

Origineel geplaatst door Flying Panther
ehh.. ik mis ff iets denk ik.. knippert die avatar van Q-bus? (bij mij iig niet) :confused: :confused:

you f***** lucky bastard
:frons:

SUPER!!!!!!!

SUPER!!!!!!!

HAHAHAHAHAHA

Errug lache, dat knipperlicht!!!! :halleluja
Alleen al vanwege (inderdaad) de VELE, vele reacties!!
Kom op mensen, de gemiddelde muziek die we maken (okee, die IK maak..) is over 't algemeen OOK irritant!!
Wees 'ns orgineel, en gebruik ook eens iets anders dan "gewone" avatarz!!
Helaas voor mij & 'Hurray' voor de rest van de wereld heb ik een PC met houten binnenwerk en "IT-kennis" van een pot pindakaas ( MET stukjes noot, dat dan wel weer..;))
Enfin, voordat er (weer) een complete ruzie uitbarst op deze "site":

WELKOM, he!!

:okdan:

Re: SUPER!!!!!!!

Re: SUPER!!!!!!!

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
HAHAHAHAHAHA
Kom op mensen, de gemiddelde muziek die we maken (okee, die IK maak..) is over 't algemeen OOK irritant!!
Wees 'ns orgineel, en gebruik ook eens iets anders dan "gewone" avatarz!!
...wees 'ns orgineel
kom nou...?!

:okdan: ben ook eens hip & gebruik een stroboscoop al nachtlampje :okdan:

dag, welkom( volgens mij zit je al langer op dit forum als mij,maar ja..). ik vind dat knipperding wel lache, ik weet nie eens hoe ik zo'n ding moet plaatsen, laat staan hoe ik me moest voorstellen hiero, ik plaatste een nieuwe melding ofzo op de startpagina omdat ik heel snel hulp nodig had, dus ik had beter ff goed rond kunnen kijken!!!!:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back