Merchandising / Zeefdruk

Septic

ex Modular addict
Hallo,

Is er iemand op dit forum die of zeefdrukker is of een heel goed adres heeft (prijs/kwaliteit) voor merchandising?

ik kan natuurlijk googlen etc, maar misschien is er iemand werkzaam bij een zeefdrukkerij, of heeft iemand thuis een zeefdruk-tafel/-carroussel. Of een adres waar iemand, voor zijn band/act, duurzame shirts heeft gehaald.

Ik ben enigzins bekend met zeefdruk (sterker ik heb diploma grafisch vakman zeefdruk) Dus kan het wel goed uitleggen wat ik wil, mocht er iemand reageren.

Het gaat in 1e instantie om ± 190 gr/m2 heavy duty tshirts. Vlaggen en beddespreien volgen later :).

dank u

Laatst gewijzigd:
Wij hebben een tijdje geleden een (gratis) shop geopend op spreadshirt.net: http://flampad.spreadshirt.net/
Het is geen zeefdruk, maar folio dat door middel van hitte op het shirt 'geplakt' wordt. Niet zo mooi als zeefdruk, maar per stuk te bestellen en heel redelijke kwaliteit en prijzen.

Het mooie vind ik dat je eigen ontwerpen kunt uploaden, die ontwerpen vervolgens in verschillende kleuren op verschillende artikelen kunt plaatsen door middel van een webapplicatie en deze artikelen in je eigen winkel kunt zetten. Deze winkel is qua kleurstelling en header aan te passen aan je wensen.

ok, ik ken die folie / sublimatie techniek, maar echte zeefdruk is veel duurzamer..Ik zoek echt de beste kwaliteit. Toch bedankt voor je tip (ik had spreadshirt idd al gezien via google)

Ik heb de ontwerpen al in .EPS formaat. Elke zeefdrukker(ij) kan deze gebruiken om screens van te maken.

Thx anyways

Back