• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

ms2000r te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LastResort

dat was al zo........
keb n ms2000r te ruil, voor een andere synth. welke? dat mag jij bepalen, moet t r wel mee eens zijn natuuk

hmmm leuke synth :)

heb alleen vrij weinig om te ruilen..
:(

en geld heb ik niet..

welke OS versie zit er in trouwens?

ik heb de nieuwste os er in (1.17 geloof ik en anders kan ik m zo updaten), en mwa voor 700 mag je m hebben, mischien wel veel maar hoef m namelijk nie kwijt. wil wel een synth met meer timbres, of hoe dat ook heet. virusje zou ik nie erg vinden:)

Origineel geplaatst door LastResort
mwa voor 700 mag je m hebben

Kweet niet hoe het met je kennis van nieuwprijzen zit maar een MS2000 gaat nieuw voor 777 oiro de deur uit en een rack voor 555.... :confused:

nouw bij feedback is die ms2000 anders nog 999,- :P dus....dan zijn mijn rekje ook wel nog iets van 777 zijn:) daar.

nouw bij feedback is die ms2000 anders nog 999,- :P dus....dan zijn mijn rekje ook wel nog iets van 777 zijn:) daar.

Wat ze bij feedback vragen klopt zo ie zo vaak voor geen meter. Zo hebben ze bijvoorbeeld een supernova 2 in de aanbieding" voor 1900 euro, terwijl deze bij music city in hamburg 1500 euro kost.

Als je overigens wil weten wat de 2dehandsprijs is van een korg ms2000 rack is kijk dan eens op:

http://www.prepal.com

Suc6 met je verkoop !

klopt mischien wel maar veel mensen gaan niet helemaal naar duitsland om een synth te kopen, ik hoef m btw niet te verkoopen maar wou kijken of iemand m ergens tegen wilde ruilen, in nederland zijn veel dingen nou eenmaal duurder, en als ik m hier zou willen verkopen ga ik de prijs met nederlandse winkels vergelijken. mischien verkoop ik m dan niet zo snel maar er zijn zat mensen die alleen de winkel prijs van zo'n apparaatje weten van bv. alleen feedback

ik heb de mijne bij Music house gekocht idd.... voor 850 in de aanbieding destijds.

wil er nog wel een maar zoals ik zij, geen geld...

klopt mischien wel maar veel mensen gaan niet helemaal naar duitsland om een synth te kopen

Music Store Koeln (waar ik klant ben en dus de prijzen van heb) bezorgt aan de deur.

Je hebt (net als ik) gewoon pech dat Korg de prijzen heeft laten kelderen...

Iemand nog een EA-1 kopen?

nou als ik deze prijzen zo zie is dat ding niet minder duur geworden, ik heb m zelf gekocht toen ie net uit was en hij kost nu nog net zo veel

ik zoek eigenlijk iets met meer timbres, bass station is toch Monophonic ?

Ruilen met een Roland SoundCanvas 55 MkII met bijbetaling?

Attachments

• sc-55mkii.gif
    sc-55mkii.gif
    6 KB · Bekeken: 112
..Niet doen man!!

SC 55 is echt een collectors item...zeker met afstandbediening erbij !!

:D :D :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back