MicroKorg gezocht

Status
Please reply by conversation.

vanballen

Vanderbalman
Dag mensen,

Ik ben op zoek naar een Korg MicroKorg..

Sowieso ga ik er 1 kopen.. De laagste nieuwprijs die ik ben tegengekomen is € 329,- .. Op zich niet gek, maar als iemand een 2e hands heeft staan in nieuwstaat, dan ben ik daar wel in geinteresseerd..

Ik woon in Leeuwarden, dus als je een beetje in de buurt zit, dan ben ik bereid hem deze week nog op te halen..

Stuur me even een mailtje of PB met je aanbod toe!

Alvast bedankt.

Groeten Bram

Er staat er eentje op de lokale SF-marktplaats, just to let ya know *D.

Dag Mensen,

Ik kon niet meer wachten op de Microkorg.. ;) Dus heb besloten hem vandaag nieuw aan te schaffen, maar helaas was hij nergens op voorraad hierzo..

Kwam wel een erg fijn apparaatje tegen.. de Korg R3, die eigenlijk alles heeft wat de Microkorg ook heeft, maar dan met grotere toetsen..

Nu vond ik de 160 euro extra wel veel voor wat grotere toetsen, maar de verkoper heeft me met andere argumenten weten te overtuigen..

Er staat dus nu een splinternieuwe R3 voor mn neus.. en ben al behoorlijk onder dr indruk, toch twijfel ik af en toe.. Is deze R3 nou echt zn geld waard in vergelijking tot de Microkorg??

Laat het me weten in een PM, dan kan ik bepalen of ik hem houd, of toch omruil voor een Microkorg en een simpele mixer (gewoon om lekker het geld toch op te maken)..

Op deze gezocht, kan een slotje! :mega:

Status
Please reply by conversation.
Back