is je synth mannelijk of vrouwelijk?

mijn 303's zijn mannetjes
de 202 is een vrouwtje (zij is de mama)
hmm en de rest zijn vooral mannetjes
behalve een vrouwelijke piano module en een chorus.

Mijn SH1000 is vrouwelijk. Want soms doet ze dingen waar ik echt geen reet van begrijp, ze schreeuwt om t minste of geringste en maakt allemaal rare geluiden als ik aan haar knoppen zit. Lijkt me duidelijk dus.

monopoly is een dikke vette lesbo
Nou verkoop ik .... haar zeker!

Triton is een Griekse zeeman; ik doe er dus al jaren goed aan die bij Andromeda weg te houden. Solina is een Nederlandse vrouw uit Bodegraven, die twee mannetjes Korgen bovenop zich heeft. Ze is onvermoeibaar...
Semtex luistert ook naar de naam Felix. Dat is een kater die sinds zijn geboorte goed met de Korgen overweg kan. En de Expressionist is de baas van de Korgen.

De Evolver trekt zich niets aan van dit debat, zeker niet naast de Micron, ongetwijfeld een man(nnetje).

En Reaktor...tsja, daar worden ze gemaakt, he.

syn·the·si·zer [sintesajz e r] de; m -s elektronisch apparaat waarmee de klanken van muziekinstrumenten vervormd en allerlei klanken gevormd kunnen worden.

Mannelijk dus volgens van Dale

Maar voor mij persoonlijk,..is de digitale gear mannelijk vanwege de logica,..en al t analoge spul vrouwelijk.
Je denkt ik draai en druk wat op die knopjes en dat ding begint ineens te huilen of te schreeuwen.

Al m'n apparatuur is mannelijk (ben ik strikt op!) :frons: .
No nonsense, je zet dat aan en dat doet wat je vraagt.:)
Dat vrouwelijk gedoe mot ik niet meer. Speelt met je voeten, doet z'n eigen ding en begint een eigen leven te leiden en... humeurig!
Bij sommige zou ik zweren dat de fabrikant er hormonen in gestopt heeft...:kont:
tumblr_lf77vyrWYh1qgne6io1_500.gif

Cheers,
Exo. :mega:

Back