Kenton Pro-2000 1 of 2 of Pro solo 2

Status
Please reply by conversation.

Akikaze

Japans voor 'Herfstwind'
Een van mijn Kentons is voor de derde keer kapot gegaan, dus ik zoek een vervanging. Mag zonder rek-oren zijn. Over de prijs worden we het wel eens.

Kan die echt niet meer gemaakt worden ? Wat gaat er iedere keer stuk ? Een pro 2000 zie je heel soms aangeboden worden. Nieuw zijn ze best prijzig. Maar een pro 4 is zga onmogelijk om te vinden.

Ik vind het zonde dat die dingen mini jack's hebben.

Hij kan vast gemaakt worden, maar ik blijf aan de gang. Hij is al total loss.
De minijacks zijn inderdaad niet geweldig, maar de specificaties zijn heel goed. Mijn andere Kentons hebben geen problemen en een ervan heb ik nog langer dan die kapotte.

Maar... wie heeft er een te koop?

Niemand een Kenton midiconverter te koop?

maken ze niks qa midi / cv gate converters ...meer nieuw ??
egtwaar

Jawel, losse apparaten van Encore en Kenton zijn nog steeds nieuw te koop. maar na deze sof moet ik een beetje op de centen letten...

Jawel, losse apparaten van Encore en Kenton zijn nog steeds nieuw te koop. maar na deze sof moet ik een beetje op de centen letten...

mijn tip = score een syntecno 250.- en elk type synth ister mee aan te sturen
asje bv een convertor nodig heb voor div ..formats en x4 ...= dit is de cheapest / beste oplossing
denk niet dat je egt geintreserd bent in de 303 clone inside maar de mark 3 heeft ook midi merge ..= handig

zit er ook aan te denke,... had m en is / was een best ok studio tooltje ,
voor zn centen helemaal
:halleluja

Bedankt, R-ond, maar ik heb geen extra klankbron nodig.
Maar ik heb er een gevonden. En nog in mijn woonplaats ook! Wel met superoude firmware, dus ik ben blij dat ik de firmware uit mijn kapotte Kenton heb bewaard.

Moderator-san, deze kan dicht.

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back