SEQUENCER MET ZOVEEL MOGELIJK TRIGGER OUTS GEZOCHT

Status
Please reply by conversation.

tracidcore

Ingeburgerd
OP ZOEK NAAR ..........

SEQUENCER MET ZOVEEL MOGELIJK TRIGGER OUTS

WIE KAN MIJ HELPEN ?????

doepfer regel werk heeft 8 outs
is meteen een midi interface / controllr met cv 8x outs en sequencer ...sync 24

in de egt modulaire hoek zullen ervast modules zijn met 16/24 triggers out
je hebt ook midi/ triiger prints om ergens in te bouwen ...met bv 2oct trigger pinnen
eeffe wat anders
wel goed koper
googlr ff

hoezo, wat wil je dan? ...ik neem aan om oalderwetse hardware mee te clocken? (aangezien je vraag niet duid op even zoveel CV outs)

maar waarom dan zoveel mogelijk trigger outs? aangezien men normaal juist wil dat elk apparaat door dezelfde trigger word getriggered zodat alles pcies even strak loopt...

in de egt modulaire hoek zullen ervast modules zijn met 16/24 triggers out
ja maar dat zijn dan 16 of 24 duplicaten van 1 en dezelfde trigger neem ik aan?
wat de topic starter bedoeld is echt een sequencer waarbij 'ie bijv. 16 individuele triggers kan regelen (dus allemaal een eigen 'ritme' so to speak)

ja maar dat zijn dan 16 of 24 duplicaten van 1 en dezelfde trigger neem ik aan?
wat de topic starter bedoeld is echt een sequencer waarbij 'ie bijv. 16 individuele triggers kan regelen (dus allemaal een eigen 'ritme' so to speak)

doepfer is ook beetje ver gezogd denk denk datie een doosje wil met 8x sequencer outs / gates / trigger
waarom geen cv erby ..?
de regelwerk doet dat 8x

hier in gebruik op div drummodules die ik trigger sequencer vd cs30
jx3p

ola

deze?

moet je alleen wel nog behuizen en een voeding aan hangen, bijvoorbeeld deze.
ja maar dat is maar 1 spoor... hij bedoeld volgens mij meerdere sporen...
dus net zoiets als dat je bij een multitimbrale midi sequencer bijv alleen de note-ons zou willen uitsturen...

Je kunt vast wel ergens een 505je op de kop tikken, dan heb je met een soldeerbout zo acht losse trigger outputs.

Ik zou niet voor een regelwerk gaan als cv sequencer.
Hij kan gewoon geen stabiele spanning leveren met 8 cv outputs.

En MFB is ook gewoon slecht.

Huhu, het enige dat ik daar tegenin kan brengen is dat het leuk spul is zolang het werkt. Ik heb 3 modules van ze en heb er 2 van terug moeten sturen. Duurt gewoon wat langer voor je resultaat hebt. :bekdicht:

Ik zou niet voor een regelwerk gaan als cv sequencer.
Hij kan gewoon geen stabiele spanning leveren met 8 cv outputs.

wil der wels wat meer over weten ...
ook t sync verhaal loopt niet [altyd ] stabiel in mn regelwerk
soms loopt alles as een trein

@dennis; weetj toevallig ergesn een draadje / topic
eregns anders 1 linkie
over de regelwerk en de niet so stabiele werking ..[denk buffering van voltages / stuursignalen ...]

moet ik dat vragen aan " herr...:bekdicht: diterr " himmself ?
zaldietof vinde...

tis niet altyd datmn regelwerk stoort ..
maar ook de quantize vd cv outputs verschio soms ??

topic on ...
trigger interface
denk dat de topicstarter een doosje moet bouwen en van die prints kopen met midi in / en 16 triggers out om bv een tr 606 / cr78 ofso te triggeren
van dat zelfde tjechishe bedrijf ...asvan die korg monopoly midi interfaces ..

zoekt later wel ff op

sequencer proto type

I have build this sequencer just for fun and for checking some ideas i have. The version used at video's at youtube

is the first prototype ( above picture).

The second version will be different and will have more functions.

This is a modular sequencer, which has some basic connection prewired but all modules can be used independent.

There are 7 different pcb boards in prototype version 2.

LFO board in the prototype has a LFO with 14 outputs and 10 controll inputs and gate mixers and attenuators.

Sequencer board is a standalone 16 steps sequencer without LFO. This board is internal connected to

the main LFO and the Run/Stup and Reset button. This board has 6 controll inputs (like clock, reset, mute,

length, glide and run), 16 gate outputs, and CV Outputs with a cv input. Internal is a skip function availlable.

The direction of the sequencer be set normal, random and left/right.

Expander boards must be connected to a sequener board. The expander board will run sync with the sequencer board.

There are 3 type of expander boards.

A CV expander board. This add an extra 16 CV sequencer (can also be set at 2 x 8 steps).

A gate expander 1 board with 16 switches and 2 gate outputs and 1 PW input. This board can also be switch at the skip function)

A gate expander 2 boars with 16 switches and 1 gate outputs and 1 PW input and 1 mute input.

A simple quantizer and of course a PSU board

Proto type 1, shown at the picture) has 1 LFO board, 3 sequencer boards, 2 CV expanders and 3 gate (type 1) expander.

All boards are version 1 boards.

Status
Please reply by conversation.
Back