Queensday Festival 2009, Lichtplein, Ehv.

Psykiatrisk

Ivo Hartman
Jaaa! Het is weer zover.. Mijn jaarlijks terugkerende lievelingsfeest in Eindhoven! Ook dit jaar valt Koninginnedag natuurlijk weer op 30 april, maar het grote verschil met andere jaren is dat ik deze geweldige dag mag gaan openen met een 'minimal acid' liveset van 12:00 tot 13:00 op het Zodiak Commune podium, Lichtplein in Eindhoven.
Check de Zodiak Commune site voor meer info en de complete line-up.

front.jpg

DIKKE POEP HOOR!!!!

Zodiak Comunne en AA+TDK dat belooft veel goeds :dj:

Met Koninginnedag in Rotterdam heerst er vaak een opgefokte sfeer en zijn vrijwel alle leuke openlucht dingen om 19.00/20.00u al afgelopen.

Dus mssn dat ik dit jaar met Koninginnedag voor t eerst in Eindhovuhhhhhh ben! :D

beter dit
saaie koninginne dag altyd normaal:slotje:

dit jaar gaat de legendarische organisator van illegale psyfeesjes, zirk, in amsterdam weer eens wat doen.
is wel tot 9 uur savonds maar daarna is ruigoord vlakbij om verder te gaan tot diep in de volgende dag

Jeps, we zetten dit jaar weer het lichtplein in vuur en vlam:)

Verleden jaar was het erg leuk, ik hoop dat het weer dit jaar nog meer meezit.
Er zal in ieder geval genoeg geluid komen te staan om iedereen te voorzien van vibrerende luchtdeeltjes.

@bliepertronic, open je eigen topic als je wat te melden hebt:)

GrtzzzzRb

lol wordt zekers lichtstad ditjaars ...:kroon:
wat schenken ze,.............:mega:

mi too!! :okdan:

Wij zijn zeker weer van de partij!

Was het vorig jaar ook niet zodiac, aa en tdk? Wat komt er dit jaar in het midden van t lichtplein, waar meestal die goa/psychedlic shizzle is? (edit: Nexus dus)

Heb jij je naam veranderd? Jij was toch Dsil?

Mijn maatje is jarig op 30 april dit wordt mijn 7de keer, eindhoven de gekste, zonder meer.

Heb jij je naam veranderd? Jij was toch Dsil?

Mijn maatje is jarig op 30 april dit wordt mijn 7de keer, eindhoven de gekste, zonder meer.
.
Jep Rombraz, dat klopt :D IS wel al een tijdje geleden hoor

Zo kunnen we nog een eindhoven de gekste DSF meeting houden joh :mega:

aaaaail bie dèèèr :biertje:

(maar 12.00 is wel een beetje vroeg...)

Ohja.. :D Als 12:00 inderdaad te vroeg is.... Met Adapter organiseren we ook nog wat bij HCZ tegenover de Steentjeskerk (die naast het PSV-stadion staat).
o.a. Circuitbent Elektronics en Ambient door forumleden Ahamay en Puppetmaster van 14:00 tot 15:00.. Mijn Acid set van 12:00 nog eens opnieuw, maar dan van 19:00 tot 20:00. En Penik Ettek van 20:00 tot 21:00.
Hier kunnen verder geen rechten aan ontleend worden.. ;)
Maar zeker is dat het de hele dag feest is met verder nog o.a. HipHop, Electro, Techno, Jungle en Breakcore..
Nogmaals, wijzigingen voorbehouden.. :P
Er is ook een eetgelegenheid en uiteraard is er een bar.. Nou hebben we alleen nog beter weer nodig dan voorspeld wordt. :mega:

Edit: Dit alles zal plaats vinden tussen 14:00 en 00:00.

Laatst gewijzigd:
vorig jaar werd er om 14:30 al afgeraden naar eindhoven te gaan omdat de pleinen volstonden, ik ga er lekker op tijd heen, wordt alleen maar drukker.

toch fijn in het zonnige zuiden wonen, ook al zou het zo druk worden, we vinden vast wel ergens een plekkie op het lichtplein :D

ben alleen bang dat ik niemand herken :(

lol,

veel plezier allemaal in ieder geval :P

toch fijn in het zonnige zuiden wonen, ook al zou het zo druk worden, we vinden vast wel ergens een plekkie op het lichtplein :D

ben alleen bang dat ik niemand herken :(

lol,

veel plezier allemaal in ieder geval :P

mij herken je wel ; rood lang haar ...onee isteraf
we gaan zekers allemaal ff elkaar checken
ik ztel voor ....een oranje anjer achte je oor !
:D
dit wordt de bete re synth forum meeting
niet te veel lullen over

Ik, plukje achter op geschoren bolletje.....sta achter die dikke muur met speakers.

S'avonds ga ik het lichtplein rocken met een acid tekno liveset:)

Tot dan maar....

grtzz Bruce

Och, voordeel is weer dat 't het slechtste weer van deze week de donderdag is afgegeven.....
Typisch weer..

Back