JohnnyBusca
rocket scientist
Ik ben er ook weer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ohja..Als 12:00 inderdaad te vroeg is.... Met Adapter organiseren we ook nog wat bij HCZ tegenover de Steentjeskerk (die naast het PSV-stadion staat).
o.a. Circuitbent Elektronics en Ambient door forumleden Ahamay en Puppetmaster van 14:00 tot 15:00.. Mijn Acid set van 12:00 nog eens opnieuw, maar dan van 19:00 tot 20:00. En Penik Ettek van 20:00 tot 21:00.
Hier kunnen verder geen rechten aan ontleend worden..
Maar zeker is dat het de hele dag feest is met verder nog o.a. HipHop, Electro, Techno, Jungle en Breakcore..
Nogmaals, wijzigingen voorbehouden..
Er is ook een eetgelegenheid en uiteraard is er een bar.. Nou hebben we alleen nog beter weer nodig dan voorspeld wordt.
Edit: Dit alles zal plaats vinden tussen 14:00 en 00:00.
)Waar kan ik hier meer over lezen? Stond niet op de officiele site volgens mij (des te beter)
Staat inderdaad niet op de site omdat het vrij op het laatste moment is besloten dat we dit jaar nog wat gaan doen. Maar dat mag de pret niet drukken! 
Ik moet overigens wel zeggen dat het meer en meer op Amsterdam begon te lijken. Kan me van iets van tien jaar geleden nog wel herinneren dat er een paar legertenten bij Dynamo stonden vol met rook, krakers, honden, en acid. Dat had toch net wat meer charme dan dat massale lichtplein van nu.

Wij staan in ieder geval overdekt![]()
Bij een beetje wolkbreuk maakt dat niet echt uit, kan ik me enkele keren herinneren.. is uitstel van executie.. [heb 't over de parkeergarage]
iniedergeval suc6Ik ben er ook bij! t gaat volgens dit jaar echt uber druk worden.....heb echt al van te veel mensen gehoort dat zij er ook heen gingen. Ben r op tijd bij!!!!

haha jouw undertxt lol ....egt !!!
dxnderdag!!!
![]()
Of was dat de grap niet?
(sorry, af en toe kan ik me niet inhouden...
)Hey ja! Inderdaad, want kunstvorm schrijf je aan elkaar..Of was dat de grap niet?
(sorry, af en toe kan ik me niet inhouden...
)
haha jouw undertxt lol ....egt !!!
dxnderdag!!!
![]()

De vrachtwagen is vol geladen, wij gaan alvast rijden en opbouwen....
Tot morgen
grtzzzRb

haha das waar ken een paar mede analfabeten / mede dyslecten ...na die lusten m wel aardig ookTja...dysleektie...je leerd r meet lefen, somz een bietje irritaand marja tis nie egt anderz. Die edit knop is mun beste vrient hier opt furem.
Gelukkig ben ik wel goed in bier drinken....en da ga ik donderdag maar weeris doen in het eindhovesche!

Ik neem zelf bier meejwat scheneken ze in ..eindhovuhhh
geen oranje boom toch haha
Ik vond het gezellig! Vette set met je revolution en spectralis.. Maar waarom die SBX?De vrachtwagen is vol geladen, wij gaan alvast rijden en opbouwen....
Tot morgen
grtzzzRb