Queensday Festival 2009, Lichtplein, Ehv.

Ik ben er ook weer!

Eens kijken of ik ook dit jaar weer iedereen van het forum niet tegen weet te komen 8)

Ik moet overigens wel zeggen dat het meer en meer op Amsterdam begon te lijken. Kan me van iets van tien jaar geleden nog wel herinneren dat er een paar legertenten bij Dynamo stonden vol met rook, krakers, honden, en acid. Dat had toch net wat meer charme dan dat massale lichtplein van nu.

Ohja.. :D Als 12:00 inderdaad te vroeg is.... Met Adapter organiseren we ook nog wat bij HCZ tegenover de Steentjeskerk (die naast het PSV-stadion staat).
o.a. Circuitbent Elektronics en Ambient door forumleden Ahamay en Puppetmaster van 14:00 tot 15:00.. Mijn Acid set van 12:00 nog eens opnieuw, maar dan van 19:00 tot 20:00. En Penik Ettek van 20:00 tot 21:00.
Hier kunnen verder geen rechten aan ontleend worden.. ;)
Maar zeker is dat het de hele dag feest is met verder nog o.a. HipHop, Electro, Techno, Jungle en Breakcore..
Nogmaals, wijzigingen voorbehouden.. :P
Er is ook een eetgelegenheid en uiteraard is er een bar.. Nou hebben we alleen nog beter weer nodig dan voorspeld wordt. :mega:

Edit: Dit alles zal plaats vinden tussen 14:00 en 00:00.

Waar kan ik hier meer over lezen? Stond niet op de officiele site volgens mij (des te beter :) )

Waar kan ik hier meer over lezen? Stond niet op de officiele site volgens mij (des te beter :) )

Wat zou je er nog meer over willen lezen? :D Staat inderdaad niet op de site omdat het vrij op het laatste moment is besloten dat we dit jaar nog wat gaan doen. Maar dat mag de pret niet drukken! ;)

Ik moet overigens wel zeggen dat het meer en meer op Amsterdam begon te lijken. Kan me van iets van tien jaar geleden nog wel herinneren dat er een paar legertenten bij Dynamo stonden vol met rook, krakers, honden, en acid. Dat had toch net wat meer charme dan dat massale lichtplein van nu.

TRUE; maar ja, inmiddels is dat nostalgische pand van Dynamo plat gesmeten en staat er nieuwbouw op, =(

dat was idd altijd wel supers ja, alhoewel ik het idee van het lichtplein ook niet zo slecht vind hoor,
ik meen dat er vorig jaar, op het einde van de boschdijk ook een behoorlijk heftig feestje bezig was, op een parkeerplaatsje ... (weet t nie zeker, kan ook een jaar dervoor zijn geweest :mega:

anyway, we zijn op tijd in de stad en we zien wel waar we stranden 8)

fDTm

hmmmz, ik wilde er een foto bijzetten, zodat mensen mekaar kunne herkennen, mits dat nog gaat na zoveel liter drank ...

Laatst gewijzigd:
Wij staan in ieder geval overdekt:)

:D Bij een beetje wolkbreuk maakt dat niet echt uit, kan ik me enkele keren herinneren.. is uitstel van executie.. [heb 't over de parkeergarage]

Ain't no party like an alcoholic party!

hoorde ik daar nog vorig jaar :)

aa hh rinseV, Fuc* ooit nog eens in mijn (tagie dagen)( mijn en zijn bleu days ) een project mee gedaan. ohh wat zijn we zwaar gezonken haha lekker ...helaas kan ik niet, ik denk dat ik toch maar eens beter ga plannen volgend jaar...=) :biertje: iniedergeval suc6

Ik ben er ook bij! t gaat volgens dit jaar echt uber druk worden.....heb echt al van te veel mensen gehoort dat zij er ook heen gingen. Ben r op tijd bij!!!!

haha jouw undertxt lol ....egt !!!
dxnderdag!!!
:yamaha:

Hey ja! Inderdaad, want kunstvorm schrijf je aan elkaar.. ;) Of was dat de grap niet? ;{ (sorry, af en toe kan ik me niet inhouden... ;) )

khad panic dinges geluisterd wel ok ook ! checkit iedereen ,..panicattack
ook einhovenergens .....

De vrachtwagen is vol geladen, wij gaan alvast rijden en opbouwen....

Tot morgen:)

grtzzzRb

ik ga zeker ff die party checkuh t/o psv stadion,

de acidjunkies moeten in parkeerdek optreden ,ook ff checkuh..

grtzzzRb

Relaxed! Ik ga zo naar HCZ om daar de handen uit de mouwen te steken. Wordt niet zo'n probleem met dit weer en korte mouwen.. maargoed.. 8)
Hoe laat speel jij eigenlijk?

Misschien tot morgen dan! :D

Tja...dysleektie...je leerd r meet lefen, somz een bietje irritaand marja tis nie egt anderz. Die edit knop is mun beste vrient hier opt furem.

Gelukkig ben ik wel goed in bier drinken....en da ga ik donderdag maar weeris doen in het eindhovesche!
haha das waar ken een paar mede analfabeten / mede dyslecten ...na die lusten m wel aardig ook

wat scheneken ze in ..eindhovuhhh
geen oranje boom toch haha
*D
vanaaf eerts nog eeffe een portie [proces ]kabaal checkuh in utreg denkik...!!
:mega:

grtzzzRb
Ik vond het gezellig! Vette set met je revolution en spectralis.. Maar waarom die SBX?

toch voelt het vreemd..

Back