Balkenende legt netwerk plat ivm downloaden MP3?!

Haha, lees net in de krant van vandaag dat de tweede kamer zoveel mp3's download dat het netwerk er onder lijdt. Dus zo verdienen tweedekamerleden hun brood :duivels:

Ben ik benieuwd of er nu een inval wordt gedaan bij de tweede kamer waarbij al hun computers in beslag worden genomen er een grote boete op gaat komen. Balkenende en consorte: Ga maar vast oefenen in jullie gestreepte daltons pakje en hou jullie genummerde bordjes maar vast omhoog. :W

vraag me ook af of ze meer CD's kopen...... niets staat op zichzelf

hahahaha! supermooi!

ik ben ook wel benieuwd hoeveel de RIAA nou eigenlijk zelf wel niet downloadt...:D

vooruitgang

vooruitgang

De SGP gaat kamervragen stellen:
1. Wat is "downloaden"?
2. Wat zijn "MP3-bestanden"?

Toch is ook dit de fantastische erfenis van Pimmetje Onfortuin;
doordat de politiek dichter bij het volk is komen te staan is het nu niet
alleen maar banenschuiverij en ouwe-gouwe-jongens-onder-mekaar-
handdrukken maar doet men nu ook weer volop mee aan het gewone roofwerk
van de gemiddelde Nederlandse Vinexghettobewoner. Een kwestie van
integratie waarschijnlijk. Vooruitgang is achteruitgang...vraag maar aan
Gerard Reve.

Snaaks & nurks,
ISPdeRuiter

Groenlinks gaat kamervragen stellen:
- is dat wel met groene stroom gedownload?
- hebben we wel met de linker muisknop geklikt?

Bas verkijk je er niet op. Tweedekamerleden kunnen heel hip zijn. Kijk maar naar Heinsbroek toendertijd. Dat was een hippe gast en wat te denken van onze Minister President Balkenende. Door hem communiceert het CDA onderling met PDA's :W

Over Balkenende heb ik gisteren overigens nog een leuke opmerking gehoort op Radio 1:
"Vergeleken met onze Minister President Jan Peter Balkenende is Harry Potter maar een normaal jungske." :D

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Bas verkijk je er niet op. Tweedekamerleden kunnen heel hip zijn. Kijk maar naar Heinsbroek toendertijd. Dat was een hippe gast en wat te denken van onze Minister President Balkenende. Door hem communiceert het CDA onderling met PDA's :W

Over Balkenende heb ik gisteren overigens nog een leuke opmerking gehoort op Radio 1:
"Vergeleken met onze Minister President Jan Peter Balkenende is Harry Potter maar een normaal jungske." :D

meen je t serieus?:) heinsbroek en hippe gast?

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
meen je t serieus?:) heinsbroek en hippe gast?

Tuurlijk, Bentleys zijn voor rijke juppen de is Heinsbroek hip ;)
Balkenende bestempel ik eerder als nerd. Harry Potterkapselke en een Blueberry pda 8o)

Algemene Discussie [synths, muziek, etc.]

Algemene Discussie [synths, muziek, etc.]

Oftewel:GEEN politiek gewouwel! Als ik DAT wil, zet ik de TV wel aan!!

;)Thank you!!! ;)

ja maar Heinsbroek heeft wel een verrekt mooi huis, daar kan ik met wat investeringen wel 3 grote studio's bouwen, met 3 plasma schermen. En dat is leuk,.:okdan:want het is niet erg als je geld heb als je er maar vol Geest en Leven dingen mee doet, dag en nacht!.

Back