• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Event 20/20 Powered over, wie wil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Grooveron

Altijd wat !!
Door de aankoop van een setje PMC/Bryston monitoren (Auw.. zei de bank)
heb ik mijn vertrouwde set Event 20/20 Powered over, voor 650 Euro zijn ze voor jou.
Voor het geld vind je geen betere monitor speciaal als je hem in een kleine studio als main monitor gebruikt.

Tebeluisteren en tebezichtigen. in mooie staat en technisch 100% inorde.
voor de goede order het zijn de Powered dus NIET de passieve versie.

Als masteren en mixen je leve is is dit een hele mooie aankoop tot 2000 euro en hoger.
Vanaf dan ziijn er pas weer natuurlijkere en betere systemen tekoop (IMO)

4 jaar oud en nooit hard afgespeeld (belangrijk!!)

Zijn dit de 20/20 bas of weer een andere versie? Ik meen me te herinneren dat er nog een andere actieve versie van de 20/20 was maar kan er zo gauw even nix over vinden....

Origineel geplaatst door King of Snake
Zijn dit de 20/20 bas of weer een andere versie? Ik meen me te herinneren dat er nog een andere actieve versie van de 20/20 was maar kan er zo gauw even nix over vinden....

klopt dit zijn niet de 20/20bas maar de 20/20p.

Versterker is wat zwaarder dan in de bas versie enkel is hij niet biwired.
aansluitingen zitten op 1 master speaker (wat handiger voor de kabels)

klank is het zelfde alleen gaan deze 1 db volgens de Specs (ok hoor je niet:) ) harder.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back