22-5: Klinch-030303: I-F Beverly Hills 808303 set & Cosmic Force

freek fabricius

Stamgast
22 Mei: Klinch 030303

I-F - Beverly Hills 808303 - acid set
Cosmic Force live acid set
030303 dj's

De Aciiiid gekte slaat weer toe, met Nederlandse grootmeester Ferenc van der Sluijs a.k.a I-F in een bijzonder knetterende aflevering van Beverly Hills 080303. No Boobs, No Sales!

Voorverkoop: € 9 ,-
Deurverkoop: € 12 ,-

Kaarten
Verkrijgbaar bij TicketService, via Beatfreax, bij de fysieke locatie zelf.

Melkweg - Amsterdam

http://www.030303.nl
http://www.melkweg.nl

meer info volgt!

Kan best ok zijn hoor in de Melkweg. Ik vondt het de keer dat ik er was wel relax.

begrijp me goed, het is op zich geen slechte tent. goed soundsysteem. Echtersss. als je al 10+ jaar in amsterdam woont ga je niet snel meer naar de melkweg. Hoe goed de lineup ook is. Althans, als je zoals ik wat meer into de wat underground achtige vibes bent. Studio80/flexbar is net ff iets rauwer wat dat betreft (persoonlijke mening he ;))
En 808303 komt toch beter tot zijn recht op een afgeragde pa :peukie:

Vorige weekend zijn set in engeland gehoord...de tering he wat een dikke platen kwamen er voorbij!!!
Echt super zin in en CF live altijd knallen!!!

Ik snap het gezeur ook niet zo de Melkweg heeft wel een beetje het beste geluid in Amsterdam.
Iedereen gild altijd dat Paradiso het beste klinkt maar dat betwijfel ik toch sterk.

Ik snap het gezeur ook niet zo de Melkweg heeft wel een beetje het beste geluid in Amsterdam.
Iedereen gild altijd dat Paradiso het beste klinkt maar dat betwijfel ik toch sterk.

Paradiso? bijna alle concerten die ik daar gehoord heb klonken in het begin alsof de speakers waren gescheurd...

00:00 - 01:00 030303 dj's
01:00 - 02:00 Cosmic Force Live
02:00 - 04:00 BH 808303
04:00 - 05:00 030303 dj's

Kan wat afwijken maar dit gaat het worden zo! :-)

Paradiso? bijna alle concerten die ik daar gehoord heb klonken in het begin alsof de speakers waren gescheurd...

heb ook meerdere keren paradiso niet so gevonden
mischien aste een band staat met zn eigen geluid ...ist wel de sound van die band

heb wels speedy j gehoord
was niet overal in de zaal lekker geluid

Back