Hallo allen

foxenberg

This really pisses me off
Ik zit nu een tijdje op het forum en heb het hier best naar mijn zin en wil me daarom ook even voorstellen. Ben al vanaf mijn kinderjaren met muziek bezig. In het begin veel mixen (bandrecorder knippen en plakken, niet geheel onverdienstelijk, want ben weleens uitgzezonden op -toenmalig radio 10- bij Ferry Maat en een keer bij Dancetracks van Martijn Krabbé) en op feestjes draaien, later kocht ik een Atari en een Alpha Juno 1. Dat vond ik echt prachtig.

Maak nooit tracks af en ben erg van de luien. Meestal laat ik de eerste 2 maten in een cycle lopen en bouw daar het hele nummer op. Maar dan heb ik hem al zo vaak gehoord dat ik er op dat moment geen zin meer in heb en het belandt dan meestal in de prullenbak.

Heb geen huisdieren, maar wel heel veel vriendinnen (ook leuk) die zo af en toe voor huispoes willen spelen. Ben trouwens 35 (ik vraag me af wat de gemiddelde leeftijd van de forummers hier is).

2 jaar geleden heb ik me volledig op de computers gestort en een aantal MSCE-cursussen gedaan. Toen heb ik mijn gear in mijn slaapkamer gestald, maar heb het er vorige week weer eens uitgerukt. Het bloed kruipt nl. waar het niet gaan kan, begrijpt u wel :confused:

Ik ben blij dat ik mijn spullen 2 jaar geleden niet heb verkocht, want ik ben weer helemaal in to the music.

Fox.

Welkom!

Inspiratie

Inspiratie

Ik hoop dat dit forum inspiratieverhogend kan werken voor je.. en schroom alsjeblieft niet om ons eens wat van je muziek te laten horen!

Re: Inspiratie

Re: Inspiratie

Origineel geplaatst door CraZ
Ik hoop dat dit forum inspiratieverhogend kan werken voor je.. en schroom alsjeblieft niet om ons eens wat van je muziek te laten horen!

Dank je. Ik heb al een track gepost maar ben daar achteraf toch niet helemaal blij mee, was nl. niet echt representatief, had er iets meer moeite in moeten steken. Maar desalniettemin; dank allen voor jullie welkom! 8)

Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,Welkom,..

Best saai ja;)

Maar goed, nog eentje dan: Welkom!

Back