Plugin

valere

Nieuwkomer
Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit forum en zou me dan graag eerst even willen voorstellen.
Ik ben Valere , 55 jaar jong en mijn enigste hobby is muziek; Ik ben amateur bassist , speel een beetje keyboards en zou nu ook graag muziek en zang opnemen via de PC. Hier ben ik dus nog niet zo lang mee bezig ,vandaar mijn interessein dit forum. hopelijk kunnen jullie mij af en toe een beetje helpen met goede raad.
Ik heb onlangs een klank kaart van E- mu ( 0404 ) geinstalleerd met de nodige problemen om hier een beetje geluid uit te krijgen.
Als programma gebruik het bijgevoegde Cakewalk Sonar LE , wat me redelijk goed bevalt , ik heb al enkele opnames gemaakt, met name midi omgezet in wave en daar (soms meerdere) zangpartijen bovenop.
Nu wil ik graag overschakelen op Sonar Home Studio 7 . Is dit verstandig ?
Ook wil ik graag een plugin kopen om het vocale gedeelte ( pitch enzo ) bij te werken.
Ik zag op t net enkele types maar ik weet niet welke betaalbaar en geschikt zijn voor de Sonar . Welke raden jullie mij aan ?
Dit zijn al meteen heel wat vragen voor een nieuweling , maar ik ben er zeker van dat jullie mij enkele passende antwoorden zullen geven.
Alvast bedankt.

Back