V-Synth Freak - Broken

V-Synth Freak

Rolandfreak
Hier is een track gemaakt met sounds van o.a
Roland V-Synth
Roland Xp-80

Productie en mix zijn niet optimaal maar als 14 jarige leer ik veel over mixen en dat soort stuff.

P.S let niet op de zang (die is retevals), het liedje is bedoeld voor mijn band....
dus de zang is gewoon een voorbeeld van de melodie lijn (zang ook zacht opgenomen)...

Het is niet echt zo'n electronica track maar meer een beetje Progressive Rock (Symfphonic Rock) zoals Camel, IQ, Genesis

Attachments

• Part I Broken.mp3
    5,4 MB · Bekeken: 96
Fantastische track! Vooral die vocal met dat lichtelijke ' poolse' accent!
Keep up the good work!

Van mij mag je je sarcasme voor je houden, TO, hecht hier geen waarde aan. Ik kan hier wel een verhaaltje houden, maar zorg eerst eens dat alles recht staat. De drums klinken zo scheef staan totaal niet op de maat van de rest van je muziek. Heb eerder dingen van je gehoord en daar was hetzelfde probleem.. Zorg er dus eerst eens voor dat alles recht is post daarna nog eens iets!

Ja ik denk dat stevy gelijk heeft, alles staat net 'n beetje scheef. Maar ik kan me inbeelden hoe die bedoelt is en moet zijn en dan vind ik het zeker goed werk!

Vind alleen de overgang van bijvoorbeeld de intro naar het eerste couplet een beetje abrupt, probeer daar aan te werken?

Ga zo door!

Ik begin ook nog maar net...
En ik zie zelf ook wel dat niet alles goed staat...
Maar ik wou gewoon wat commentaar op de compositie op zich...

hoi, welke geluiden heb je uit de V-synth? ik heb er ook 1 namelijk...
en het klinkt alsof je de drums met de hand hebt ingespeeld klopt dat? :confused:

als de productie beter zou zijn heb je wel een echt nummer :biertje:

Arrangementen zijn best wel OK hoor.
Beetje her en der quantizen en het klinkt ook wat strakker.

De geluiden zijn:
-Hip2bSquare
-VP Choir (beetje bewerkt)
-Pad The Pad

Eigenlijk meer geluiden van de Xp-80, omdat ik die maar tijdelijk kon gebruiken...

Ik heb de drums met mijn hand ingespeeld...
MAAR ik ben er nu achter hoe ik strakke drums kan krijgen..
De drums maak ik nu met de ingebouwde Arpeggio van de V-Synth!....(dat ik daar niet eerder op was gekomen)

Back