beat dik laten klinken

ik verwacht een leuke draad hehe

maar wat bedoel je precies?

wat is "dik" en wat is "strak" ?!?

Het makkelijke antwoord zou zijn: "dik" programmeren en VEEL quantizen :)

hehe

zoals dit

vanaf 46 sec nog veel bass heb al zitten proberen om met eq de bass wat dikker te maken maar heeft niet veel effect ik werk met cubase

Het is toch juist de truuk om een beat niet strak te laten klinken...hoe moeilijk is het om een beat strak te laten klinken duh

Het is toch juist de truuk om een beat niet strak te laten klinken...hoe moeilijk is het om een beat strak te laten klinken duh
als je het letterlijk neemt heeft het idd met timing te maken...
maar het kan ook zijn dat de TS met 'strak' wat anders bedoeld... zoiets als 'vet' en 'cool'... hehe

Wil jij dik strak beat?

Voor een fles goede single malt whisky geef ik je de gouden tip!!! :P

Wil jij dik strak beat?

Voor een fles goede single malt whisky geef ik je de gouden tip!!! :P
Turf gestookt he.

Ik vind de laatste minuutje van deze nummer wel ok. Misschien wat meer compressie erin. Maar op zich klinkt het toch niet veel te dun?

vanaf 46 sec nog veel bass heb al zitten proberen om met eq de bass wat dikker te maken
Wat er niet is kun je ook niet oppompen ;).

maar heeft niet veel effect ik werk met cubase
Let goed op wat je hoort - de geluiden hoeven niet te vechten om ruimte. In plaats van dingen omhoog te EQen, probeer het tegenovergestelde - slijp er zoveel mogelijk van af totdat het teveel verandert.

Laphroaig?

Jahaaa, dat is een van mijn favorieten!
De allerlekkerste vind ik nog steeds Lagavulin!!! :okdan:

O ja... on topic??? Misschien moet je de kick eens een beetje laag, beetje compressie, beetje maggi enzo...... hup!

Back