Shado_beatz
Stamgast
people,
ik heb wat probleempjes met het instellen van mijn AKAI MPD32 & M-Audio Keystation Pro 88 in combinatie met onder andere Cubase 5 Groove Agent One en andere bekende plugins en FL Studio 8 Plugins.
Bij de device setup van Cubase5 heb ik al een externe general device bijgevoegd, deze dient dus voor de MPD32, zodra ik Groove Agent open, is elke pad op mijn MPD wel een toets op de groove agent, alleen niet hetzelfde.
Bijvoorbeeld:
Pad 1 op mijn MPD slaat PAD 5 aan op de software van steinberg.
In FL Studio maak ik gebruik van de FPC vst, deze heb ik wel kunnen aanpassen maar helaas wil dit niet lukken met cubase Groove Agent.
Het communiseert dus wel met elkaar, maar niet 1:1.
verwarrend dus..
ook werken de faders niet met bijvoorbeeld een plugin in beide DAW's
nog een punt:
ik maak gebruik van M-audio keystation pro 88, deze controller heeft heel wat faders en draaiknoppen.
Hoe laat ik deze ''praten'' met mijn softsynth's buttons/faders in beide DAW's?
ik heb wat probleempjes met het instellen van mijn AKAI MPD32 & M-Audio Keystation Pro 88 in combinatie met onder andere Cubase 5 Groove Agent One en andere bekende plugins en FL Studio 8 Plugins.
Bij de device setup van Cubase5 heb ik al een externe general device bijgevoegd, deze dient dus voor de MPD32, zodra ik Groove Agent open, is elke pad op mijn MPD wel een toets op de groove agent, alleen niet hetzelfde.
Bijvoorbeeld:
Pad 1 op mijn MPD slaat PAD 5 aan op de software van steinberg.
In FL Studio maak ik gebruik van de FPC vst, deze heb ik wel kunnen aanpassen maar helaas wil dit niet lukken met cubase Groove Agent.
Het communiseert dus wel met elkaar, maar niet 1:1.
verwarrend dus..
ook werken de faders niet met bijvoorbeeld een plugin in beide DAW's
nog een punt:
ik maak gebruik van M-audio keystation pro 88, deze controller heeft heel wat faders en draaiknoppen.
Hoe laat ik deze ''praten'' met mijn softsynth's buttons/faders in beide DAW's?
ja hoor de wel bekende lotuz
thanx