TE OP-1

Wat doet het en wat is dit voor een ding de link geeft weinig duidelijkheid...

Klik eens op de eerste link onder het plaatje, videootjes zat.

ERG!!! apart apparaat overigens.

Ik vind dit er leuker uitzien dan die sampler van Korg. Backwards sampling klinkt wel, euh, anders.

even de demo's in de itunes store geluisterd. erg gaaf, klinkt leuk en apart ! de video's laten een mooi verzorgd product zien. ik ben heel erg benieuwd wat deze uiteindelijk gaat kosten.

hmmm, interessant... jammer dat ik op dit moment helemaal geen geld heb

OP mijn elfde verjaardag kreeg ik een VL-tone (heb 'em nog steeds) en dat was m'n eerste instrument en kennismaking met zelf electronicsche muziek maken.

Als dit ding er toen was geweest......(zucht)

wat moet ik in de Itunes store?

JA, wat is dat voor ridiculous (op zijn balkie's) gedoe. Gebruik dan soundcloud oid. 't is dat ik iTunes geinstalleerd heb voor mijn ipod.

Anywie, de demo's klinken WEL goed zeg!. Althans, goed is niet het juiste woord, grittig, lofi in combinatie met weird en onconventioneel. En in mijn woordenboek betekent dat :okdan:

Het ligt dan nog wel aan de prijs, zelf zou ik hier max ca 400 voor over hebben. (eigenlijk nog minder als ik er nu over nadenk aangezien er ook wel software alternatieven zijn, het ligt een beetje aan hoe goed en intuitief de sequencer is).

Leuk hebbe-dingetje. Maar veelste veel Casio Tone gehalte. Dan liever een Blofeld.

blofeld doet toch helemaal niet hetzelfde en het ding lijkt toch echt niet op een vl tone ? die graphics man !!

+1! There's more than meets the eye. Ik ga de verdere ontwikkeling op de voet volgen en hoop deze ergens dit jaar nog eens persoonlijk aan de tand te mogen voelen.

Sampling, meerdere typen synthese, meerdere typen sequencers (tape, grid en misschien zelfs tracker-style?!?)
Ik blijf nieuwsgierig!

Is hier niet een ontwikelaar van Elektron bij betrokken ?
Dacht dat ik dat had gelezen ergens.
Anyways vind het wel een vooruitstreffend ding.
Als de prijs tussen de 500-1000 ligt noem ik het geen gadget meer !

nieuwe info van de winter NAMM 2010 en een paar hele leipe demo's!

De sequencer heeft erg veel weg van een oldschool tapedeck met bijbehorende freakmogelijkheden (dubben en slow/high speed playback geluiden)

De video's geven een goede indruk:

YouTube- Namm 2010 TeenageEngneering OP1

YouTube- The Skull-scratch

http://vimeo.com/8747237

http://matrixsynth.blogspot.com/2010/01/namm-teenage-engineering-op-1-videos.html

mooi gemaakt idd beetje mac gevoel meteen
slechte demo gozert zegt na een minuut al thank u ...
leg veel uit das reclame

en even later staan de broertjes hartnol [orbital ] te pielen ...
in cognito
:D

mooi ding denk welte duur voor velen

Back