[DARK AMBIENT] Music for Massacres.

Septic

ex Modular addict
Aangeboden door het Septic Underground Suicide Bevorderingscentrum.

A Soundtrack for dying planets & serial killers

Nou, ditmaal een troosteloze en desolate paranoia trip. Geen lieve geluidjes of feelgood sfeertjes. Dit is naar binnengekeerde, manische deprevad muzak...

http://www.sendspace.com/file/22ecj1

MusicforMassacres-front.jpg

MusicforMassacres-back.jpg

Audioversie alleen op aanvraag....

Attachments

• Music for Massacres - front.jpg
    Music for Massacres - front.jpg
    898,5 KB · Bekeken: 102
  • Music for Massacres - back.jpg
    Music for Massacres - back.jpg
    1,4 MB · Bekeken: 95
  • Music for Massacres.jpg
    Music for Massacres.jpg
    129,3 KB · Bekeken: 95
welke files hilltree? ik heb naar mijn weten alleen 3 files bijgevoegd van de covers?

ow okay, dat komt omdat je dat op je PC opent, in OSX zie je dat niet dan zijn die files hidden zeg maar...is een database van de inhoud

ditmaal een troosteloze en desolate paranoia trip. Geen lieve geluidjes of feelgood sfeertjes. Dit is naar binnengekeerde, manische deprevad muzak...

klinkt goed..

ga ik meteen opzetten
hopelijk een positieve teleurstelling :okdan:

Kan hem niet downloaden. De gratis downloadservice heeft het te druk. Jammer. Waarom release je niet op bijvoorbeeld jamendo.com??

omdat dit gratis is :) Ik heb voor de rest allemaal weinig verstand van die hostingservices

Jamendo is ook gratis. Je krijgt veel extra exposure en de songs worden als streams aangeboden.

ok ik zal es kijken

EDIT:

ik heb even gekeken en je kan alleen de volledige WAVS etc uppen , daar vind ik teveel data, dat is gewoon 700 per CD. Ik zag dat er 18000 albums opstonden ofzo hehe, dus met die exposure ben ik net zo goed af op sendspace en wat spammen op forums volgens mij. Dat duurt me te lang en moet ik weer alles gaan converteren en weer re-namen, labelen etc...sorry dat vind ik teveel gedoe voor een gratis album hehe...de audioversies zijn/waren ook te koop bij mij tegen een minimale prijs. Ik weet ook niet wat je max kan opslaan daarzo, misschien dat ik het in de toekomst voor vers materiaal wel gebruik..Die kan ik zo branden......Toch bedankt voor de tip.

Laatst gewijzigd:
ja maar er staan al 15 tracks op he...ik vraag niks voor me tracks, maar ik ga er dan ook niet voor betalen om ze te verspreiden, dat gaat me gewoon te ver...

tuurlijk, ik klaag niet, sendspace vind ik perfect zelfs!

je zou wel kunnen een previewtje maken maar ik vond je beschrijving al goed genoeg om te weten aan wat ik me kan verwachten. Moet ik nog steeds eens luisteren, op het geschikte moment.

er staan her en der wel wat tracks in de ruwe vorm op sf verscholen, bijv in mono-polys daily noodle draad of deze bijv al is dat misschien geen goed voorbeeld omdat daar het meeste struktuur in zat van alle tracks op het album...het is zelfs druk te noemen hehe...

Ik ben nu bezig CD001 (niet deze dus)op die ene site te knallen kijken hoe dat werkt, stay tuned....op de blog staat ook nog wat (streamable)spul...

downloading... na je youtube linkje en het boek wat ik vandaag gekocht heb (lovecraft weirdest stories gebundeld) moest ik natuurlijk wel even ;)

nou dit is helemaal lovecraft dus dat zit wel goed :)

Ik weet ook niet wat je max kan opslaan daarzo, misschien dat ik het in de toekomst voor vers materiaal wel gebruik..Die kan ik zo branden......Toch bedankt voor de tip.

No problemo. Jamendo heeft geen limiet in uploaden. Althans ik heb dat nergens kunnen vinden. Vind zelf wav uploaden geen probleem. Dat zijn toch m'n originele bestanden dus die 700 MB staat er zo.
Grootste voordeel vind ik dat ik bij albums die interessant lijken ik snel de songs kan beluisteren ipv een hele zip downloaden. Maar goed. Iedereen z'n eigen workflow denk ik.

Overigens heeft Jamendo ook de optie om naast je album onder creative commons neer te zetten deze ook commercieel te verspreiden. Vind het dus al met al wel een aardige gratis dienst..
Nadeel zit er ook aan. Alle uploads worden eerst gemodereerd dus kan het soms even duren voordat ie gepublished is.
Exposure vind ik persoonlijk wel aardig. Heb nu ruim 400 luisteraars gehad in 10 dagen tijd bij m'n eerste echte release daar. Best veel vind ikzelf..

Maar goed. Hier ging het topic niet over. Ik probeer jouw file nog wel een keer te downloaden ;)

maakt niet uit, alle tips zijn welkom, ik ben nu bezig met een cd erop aan het zetten, per ongeluk een andere dan deze, maar die volgt dan nog wel..

Back