Als jij een betere theorie van wat licht is hebt wil ik ze graag horen!
Heb ik niet! En jij ook niet,..Dat zeg ik toch,..Mensen hebben te weinig zintuigen en zitten muurvast in t duffe grid van lineaire tijd/ruimte coordinaten.
Bestaande kennis in twijfel trekken is 1 ding, meer zelfs, kritisch zijn is noodzakelijk!
Jups,..
Ze simpelweg als 'in elkaar geflanst' beschouwen, en 'geen flauwe notie' geeft me de indruk dat jij de alwetende uitvinder van dit universum bent, en wij nietige schepsels op zoek naar de waarheid die jij enkel kent.
Okee,. dat je t zo persoonlijk opvat dat ik het hele duality-idea in twijfel trek boeit me niet zo,.. maar,..
Aan wie refereer je precies met "wij"? Moet je niet gelijk t hele forum meetrekken in jouw rare idee dat je nietig bent natuurlijk.
Oh machtig opperhoofd, verlicht onze geesten met uw alwetendheid!
Goh,.. nou kom je ineens een stuk intelligenter over.
Nou ja,.. dat je geen humor zou hebben lijkt me idd stug,.. want dit kan geen mens serieus nemen!
En ivm wiki: er bestaat ook zoiets als school, en als je daar je ogen en oren openhoudt steek je misschien af en toe wel iets interessant op, en dan onthou je dat!
Ja,.. het schoolsysteem is prima,.. niks mis mee

Alleen dat t hopeloos verouderd is,. Een systeem uit het industriële tijdperk, in elkaar geflanst

om "de gemiddelde leerling" klaar te stomen voor de collectieve bijdrage aan het BNP.
Dan nog liever wikipedia!!!
Mgoed,.. ik weet niet of t uberhaubt wel mogelijk is om in deze thread off-topic te gaan vanwege de niet aangesloten gear en de onduidelijkheid mbt de twee verschillende soorten monitors op de foto,..maar t begint er wel verdacht veel op te lijken dat ik me weer heb laten verleiden.