• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

moog synamp (defect) eq/mixer/amp

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
wie verlost mij van dit ding :
heb hier een defecte moog synampmixer staan
het ding is in orde, behoudens een of enkele eindtransistoren van de eindversterker.
heb hem 1 jaar geleden naar een , na nu blijkt, wat weinig voortvarende reperateur gebracht, om hem 1 jaar later terug te halen met moeite ( ben er mee bezig, m'n kennis gaat deze week op vakantie naar amerika...) . er was niets aan gebeurd ( hetgeen me wel 100 € kostte ivm "onderzoekskosten")
heb de puf niet meer om ermee verder aan de gang te gaan. dus...
wie hetzij er enkele nieuwe eindtransitoren in wilt zetten, dan wel de hele eindversterker af wilt koppelen waarna er een goed werkende moog mixer + graphische equaliser+ compressor overblijft, die mag een redelijk bod doen en hem komen ophalen.
alles bij elkaar heb ik er nu 350 + een boel stress ingestopt.

link:
http://reviews.harmony-central.com/reviews/Guitar+Amp/product/Moog/Synamp+Combo/10/1

service manual :
http://cgi.ebay.com.my/MOOG-SYNAMP-SERVICE-MANUAL_W0QQcmdZViewItemQQitemZ360118982319

Attachments

• front.jpg
    front.jpg
    903,8 KB · Bekeken: 70
  • rear.jpg
    rear.jpg
    760,4 KB · Bekeken: 69
  • inside2.jpg
    inside2.jpg
    753,8 KB · Bekeken: 67
  • amp.jpg
    amp.jpg
    1.023,2 KB · Bekeken: 71
  • legenda.jpg
    legenda.jpg
    495,9 KB · Bekeken: 77
wil ervanaf: de eertse die met 225€ aankomt mag hem meenemen.

tevens verdere plaatsmaking:
1 hammond rythmebox, gereviseerd, mag weg voor 50€ of goed bod ( verlies ik ook fors op)
2 nog altijd ups weggeefprijs 15€
gaarne alles ophalen,

Attachments

• hammond-autovaria.jpg
    hammond-autovaria.jpg
    509,2 KB · Bekeken: 61
  • ups.jpg
    ups.jpg
    773,9 KB · Bekeken: 64
moet natuurlijk "eerste " zijn.
gaarne kontakt via email, aangezien ik m'n pb nog moet opschonen

synamp gereserveerd,