uit de boom en mee doen

de raaf

biep blop piep
hallo ik ben erwin, ben van antwerpen. Ben al een tijdje het forum aan het lezen.
ik maak al een tijdje muziek? eerst vooral gitaar noise deconstructie, maar de laatste 3 jaar meer synth experimenten
af en toe treed ik eens op.
electronische muziek dat ik luister is vooral oude dingen (academische), schulze, tangerine dream en consorten. vooral een grote inspiratie bron is nik raicevic, ook veel minimal wave/ synth etc

synths die ik heb: ne roestige siel mono, yamaha cs01, soundlab mini synth, mam mb332, mfb synth 2 (valt precies ni uitelkaar, maar klinkt als ne blikken trommel, veel te schel) nog ne kawai k4 (hmm...) en dsi Mek (met die funky knoppen=() en nog ne eko duo tiger orgel

als ik geld had zou ik modulair of semimodulair gaan, om dat toch meer past of experimenteel tewerk te gaan
zou tof zijn menesen te leren kennen die in de zelfde richting denken etc

groeten
erwin.

np martin dupont 4 cd box

alohA !

hi-hello-aloha-124.gif

Hey Erwin, neem ook gerust n :biertje: pintje en welkom. Vroeger ook nog fan geweest van Manoeuvers in het Donker? Daar hoorde ik KS en Tangerine Dream ook wel vaak voorbij komen. Spijtig dat er hier in België nog geen SF-meeting gepland is. :) Ben zelf uit 't noorden van de Kempen, maar wie weet doorkruis ik A'pen binnekort nogges.

Groete, Hyper :mexico: (Mark)

Hello Raven......come in, Raven.......krch...

514482424_l.jpg

Welkom naamgenoot :biertje:

ben zelf van de noorderkempen afkomstig, wuustwezel, maar geef mij gewoon antwerpen maar, veel meer te doen, meer activiteit etc

de berleiners vind ik wel tof, wel inspiratie, maar ni echt de richting die ik zelf uitga, heb ook ni het materiaal, en ook ni zin om de zoveelste kloon te worden
gewoon mijn ding doen en vertalen wat er in mijne kop zit
ik hou ook wel meer van wat chaos

nog andere bekend met nik raicevic?

voor de rest teveel lezen over synths die ik toch ni kan betalen ha ha

ik kom meer uit de noise en pruller scene of zo, daar is wel ne hype rond synths de laatste tijd, maar ben zelf ni zo echt voor synthnoise, toch maar weinig gehoord dat me kan overtuigen.

:biertje:

Hoi welkom...

Wuustwezel, daar heb ik verleden jaar ofzoiets gespeeld, in zo'n gek cowboy dorp.
Vage zooi daar...
'
grtz Bruce

welkom!! :baco:

Martin Dupont is super... "Just because" is één van mijn afvoriete LP's

hoi en herzlich wilkommen, bona ventura

die martin dupont box is zeer de moeite, zeker ook die extra exclusive cd, het t shirt is spijtig genoeg iets minder qua grafiek
misscchien het vinyl nog eens najagen
ne groep die boven het gerne staat

een sf meeting in belgie zou wel tof zijn, ni dat ik echt materiaal heb om mee uit te pakken, zolang we maar met knoppen kunnen frullen.

begin precies zwaar te hallucineren om binnenkort de eerste stappen te zetten naar een modulair systeem...

Back