Hallo vanuit de ruimte!

Fahz0r

Nootpositionist
..Nouja, Breda dan...

Mijn naam is Cornelis de Bekker en ben al een hoop jaren muzikant, onder de namen "Fah" (vooral acid achtige invloeden, veel zelfgemaakte synths en effecten vanuit Synthedit in gebruik onder deze naam) en "Dr Dinsync" (waaronder ik alleen maar hardware gebruik, en voornamelijk puur echt electronische muziek maak). Hoewel ik nog tal van andere aliassen heb, zijn dit de twee basis namen waaronder ik redelijk bekend ben.

Maar goed, ik kom hier niet om mijzelf te promoten, maar om wat hulp te vragen! Namelijk met mijn MC-202 CV/Gate mod. Ik heb een MIDI 2 CVGate converter gekocht, en ik wil mijn MC-202 hiermee besturen, maar uiteraard hapert en blubbelt het maar wat. En dan niet zo zeer hulp bij het doen van de mod maar *ahum*..

..wil iemand deze mod voor mij doen? Tegen betaling en een eventueel presentje, waarnaar ik op dit forum zal blijven rondhangen met mijn eeuwige dank uitgedrukt in mijn signature! Liever iemand hier in Breda die het kan, maar Eindhoven of Tilburg is ook goed te doen met mijn agenda.

Heren, ik ziet u op dit forum,

Salut!

Welkom!

gegroet vanuit Uranus...

Dat kan je raar vinden...maar dat staat toch echt op het straatnaambordje :)

Back