Analoog trackje

payt

Enorm Lid
En intussen heb ik ook maar eens een tune gemaakt waarin de JP6 prominent aanwezig is. Waarschijnlijk gaat er nog e.e.a. aan veranderen, maar dit is waar het nu staat. Nog niet gemasterd of zo, maar klinkt al aardig, denk ik.

De bells, een hoop strings en wat FX komen allemaal uit de JP, terwijl de rest voornamelijk uit een Mopho (bas, saw lead, space fx)en een MKS 70 (pad) komen. Drums zijn vst plugjes (EZ drummer percussion en drumatic 3).

Het enige niet-analoge zijn de drums en de piano (Pianoteq).

Enjoy!

http://moonbase69.nl/mp3/coast-02.mp3

0:45 komt er een geluid in wat gewoon niet klopt. Iets later is het allemaal ook net wat te spannend waardoor het feelgood gevoel van de main hook verdwijnt. Of je gaat ff los met wat freaky dingen zonder die hook of je blijft een beetje binnen de lijntjes maar liever niet tegelijk. Want in die break kan het allemaal prima, klinkt gewoon goed.

Krijg er een beetje een Jarre gevoel bij, op een positieve manier.

Bikkel,

Wat j zegt over 0:45 klopt. Dat gedeelte gaat dan ook veranderen binnenkort. Ik zal de update posten zodra er iets concreets is ;)

Verder bedank voor de commentaren.. ben blij dat jullie er happy van worden :)

Zo.. ik heb ff de meest storende elementen verwijderd, en met een beetje geluk komt daar binnenkort wat interessanters ;)

Back