• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Arp 2600 (grijs) met keyboard

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rianne_SynthiA

SynTheSister
Arp 2600 met keyboard te koop.
Richtprijs: 4500 euro.

Model 2600P en met model 3604-P keyboard. De optische staat is als nieuw zeker als je bedenkt dat ie bijna 40 jaar oud is.
Zelf heb ik hem ergens begin jaren 80 gekocht en is weinig gebruikt.
Technische staat: heeft een gedeeltelijke soundpathupgrade en reverbupgrade van Eric ondergaan. Was toen nog 100 procent origineel.
Sommige schuiven kunnen weer een beetje gaan kraken als ie lang niet gebruikt is (is normaal en hadden ze in de jaren 80 ook al allemaal) en oscillator 1 is niet via een externe CV aan te sturen omdat Eric twee draden verkeerdom heeft gezet. Bij gebruik van het keyboard werkt alles gewoon.
Alle originele documentatie (en dat is heel veel), snoeren en patchkabels krijg je erbij.

Attachments

• 100_3402.jpg
    100_3402.jpg
    123,7 KB · Bekeken: 66
Deksels nog aan toe: het deksel van het keyboard ontbreekt maar de grote heb ik nog wel. Het keyboardsnoertje staat niet op de foto's maar zit er wel bij.
Over de prijs valt te praten en de EMS Synthi A, EMS DK2 en Arp 1611 zijn gereserveerd. Verder vond ik nog een fototje....

Attachments

• 100_3397.jpg
    100_3397.jpg
    190,3 KB · Bekeken: 54
Wie gaat er voor 4300 euro of meer? O ja, er missen 2 slidercaps van de speakers.
Een potentiele koper vroeg om een foto van de binnenkant. Na 8 schroeven losdraaien is dit het resultaat:

Attachments

• arpbinnen.jpg
    arpbinnen.jpg
    209,4 KB · Bekeken: 65
Verkocht!
Aan een talentvol bandje en kan ook op slot deze...:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back