KRAFTWERK

Ik denk iets van een 75 euro, voor één dag dan hé!

Front 242 treed trouwens ook op, op "PAC ROCK" ergens in Walonie!!

Ik zit al jaren op de eerste rij op ;google.
Tuurlijk in het echt zo'n groep mee te maken.

Heb ze live gezien in 013 was weer een hele ervaring door het sfeertje en de visuals :D

kraftwerk gezien in hertogjanmusichall een jaar of wat geleden.
moest ze een keer zien en dat viel niet tegen.

strakke muziek en stijve muzikante achter een laptop zo als alleen kraftwerk dat kan :okdan:

als je kan... ga het zien!!

kraftwerk zonder wolfgang flur en karl bartos was al niet veel en volgens mij zijn ralf en florian nu ook uit elkaar - florian gestopt dacht ik.

computer world ging nog net, daarna hebben ze in mijn oren geen fatsonlijke plaat meer uitgebracht.
en van een stel figuranten op een podium straalt ook weinig magie af. helaas.

computer world ging nog net,

maar dan natuurlijk wel de duitstalige versie Leo ;)
daarna was het een beetje stil rond kraftwerk en hebben ze inderdaad niets boeiendst meer gemaakt/

even inhakend op de discussie: electric cafe (plaat na computer world) is wat mij betreft een ondergewaardeerd meesterwerk. zo ongelofelijk goed gemixed ook. expo 2000 was daar een behoorlijk slap aftreksel van maar nog behoorlijk te pruimen. daarna is er idd weinig goeds meer gebeurd.

Ik heb optreden gezien in HMH een aantal jaren terug en dat was volgens mij harstikke leuk/goed. Ik zou er zoweer heen gaan als het in Nederland was. (nou ja alleen op maximaal een uur rijden afstand).

Ik wil ze ook nog weleens zien. Ik heb de Minimum-Maximum DVD en die vind ik wel erg goed. Maar ik ga er niet voor naar een festival.

even inhakend op de discussie: electric cafe (plaat na computer world) is wat mij betreft een ondergewaardeerd meesterwerk. zo ongelofelijk goed gemixed ook. expo 2000 was daar een behoorlijk slap aftreksel van maar nog behoorlijk te pruimen. daarna is er idd weinig goeds meer gebeurd.

Eens. Ik vind Electric cafe een van de betere Kraftwerk albums, en hij staat hier regelmatig op. Ik vind van de reguliere Kraftwerkalbums alleen "Trans europa express", "Die mensch-maschine", "Computerwelt" en "Electric cafe" echt heel goed. het werk daarvoor is me te Vangelis (bleeghh), het werk daarna (Expo, Tour de france) is wel oke maar minder. Minimum maximum vind ik dan weer heel leuk, en het optreden in de HMH vond ik ook super.

Overigens zijn de meeste Kraftwerk dingen die ik heb in de Duitstalige versies, want die zijn het best.

Overigens zijn de meeste Kraftwerk dingen die ik heb in de Duitstalige versies, want die zijn het best.

Zie daar nog maar eens aan te komen voor een normale prijs :(

Computer Love lijkt voor mijn gevoel eerst in het Engels en pas daarna in het Duits gemaakt te zijn overigens. Loopt ritmisch beter.

Zie daar nog maar eens aan te komen voor een normale prijs :(

Heel makkelijk. Gewoon naar Duitsland gaan. Heb vorig jaar in Leipzig nog de duitstalige "Die Mensch machine" op CD gescored voor 6 euro. Heb de LP trouwens ook. Die heb ik al een tijdje. Die had ik ergens eind jaren 80 voor 12 gulden of zo uit een uitverkoop. :)

Back