Ik heb een Duitse vinyl Trans Europa Express (met poster). Nog gekocht in Duitse marken, dus da's alweer een tijdje terug. En ik vind nog steeds de Engelse versie (met een lettergreep minder) niet lopen op de muziek.
En een vinyl Radioactivity met kernafval-stickers, voor een paar gulden bij de Plaatboef in Utrecht.
Dat zijn de pittige prijzen. Maar ik denk dat de CDs goedkoper zijn. Mag hopen van wel.
Ik zit ook naar andere Kraftwerk dingen te kijken, maar ik blijk dus de allereerste persing te hebben van "Trans europa express" op klingklang met de witte voorkant, dikke hoezen en de poster. Dat is leuk om te weten.
Ik geef er niet zo veel om of het een origineel of een repress is, uiteindelijk gaat het mij toch om de muziek, maar het is wel jammer dat sommige extraatjes die bij het origineel zitten dan niet bij de repress zitten, vaak kun je de hoes openklappen bij de oude release en bij de nieuwe hebben ze alleen de buitenkant gekopieerd bijvoorbeeld
In ieder geval houd ik mijn ogen open als ik weer in Duitsland of Oostenrijk ben, met een beetje mazzel liggen ze er dus nog.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.