Tas met spullen gejat op STRP afgelopen zaterdag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lucmsp

Ingeburgerd
afgelopen zaterdag fijn opgetreden op t strp festival.
alleen toen ik mn tassen naar mn auto wilde brengen was een van mn tassen weg.. :/

stel iemand komt in ene het volgende rijtje gear tegen, laat het me weten aub!! mail naar>> luc.vanweeldenAPENSTAARTTTgmail.com

zwarte samsonite tas met daarin:
- zwarte macbook (met een gele sticker met een otter erop aan de onderkant!!!)
serienummer: w8720a01ya4
- motu traveller
serienummer: trav017990
- macbook adapter
- evolution uc-16 midicontroller
- korg nanokeys (wederom met een gele sticker met een otter erop aan de onderkant!!!)
- korg nanopads

verder zat er nog een usbhub in, een zooi usb/firewire kabels en een bril.... pffff

Tyfus man das mooi kut......ik hoop voor je dat je je spullen terug krijgt of anders vergoed door de verzekering.....kutlui lopen er rond.:r

mijn camera is er ook gestolen, samen met al m'n geld. Godverdomme! gelukkige heeft aphex twin het me even doen vergeten.

Ik bedoel het niet lullig maar als jij je camera en al je geld kwijt raakt in 1 keer kwijt raakt zegt dat meer over hoe jij met je spullen omgaat dan iets anders. Weet je bv zeker dat je het niet verloren bent of ergens hebt laten liggen?

Wat voor camera hebben wij het hierover? Een spiegelreflex van duizenden euro's of een plastic 13 in een dozijn made in china ding?

Ik bedoel het niet lullig maar als jij je camera en al je geld kwijt raakt in 1 keer kwijt raakt zegt dat meer over hoe jij met je spullen omgaat dan iets anders.
en bedankt voor t begrip hé! :kimono:

ze mottuh gewoon met dr klauwen van andermans spullen afblijvuh en gevonduh spullen lever je bij de bar of kassa in :smeris:

Weet niet welke platen jij hebt, maar als ik mijn collectie op Discogs bekijk kan ik wel een poosje op vakantie..

Is niet echt veel meer waard tegenwoordig. Voor de jatter dan.. Voor de dj wel.

Klopt, de jatter kan het waarschijnlijk moeilijk kwijt. Maar de platen waren op zich wel veel waard, unieke pressings etc.etc.

Dit vind ik trouwens sowieso het hele probleem van performen. Tenzij je direct naar huis gaat. Zoals Sander jaren geleden met de 808 etc. Je kunt er wel bij blijven staan maar da's ook niet relaxed een biertje drinken als je de hele tijd alles in de gaten moet blijven houden.

Edit.. trouwens, zit in de mac niet zo'n trackding? Dat je online kunt volgen waar hij is?

Ik pak altijd na het optreden alles in en als het kan gelijk opbergen..

Waar opbergen? Er zijn genoeg mensen die backstage mogen/komen en een auto of busje is natuurlijk makkelijk open te breken.

erg man

erg man

das zwaar klote man hoop dat je spullen weer terug grijg:duivels:

sterkte man echt kut als je shit gejat word!

aan de andere kant is dat denk ik wel het risico van "live-setten" met een laptop en wat randapparatuur. Zo'n laptopbag is zo mee te pakken. Mijn hardware voor me live-set zit in zulke grote kisten en flightcases dat je die alleen met 2 mensen kan tillen.

Deze thread dateert wel van 2 jaar geleden - als 'ie nu niet teruggevonden is lukt 't nooit meer.

Wat de camera betreft: vertrouw op de Here maar zet je auto op slot. Op STRP waren er gelukkig kluisjes te huur, maar een DSLR om m'n nek zou er niet zomaar afgaan (als 'ie al uberhaupt meeging), en al helemaal niet in combinatie met m'n beurs. Klote dat dat gebeurd is, maar als je zo'n ding meeneemt: never ever uit het oog laten.

Weet niet welke platen jij hebt, maar als ik mijn collectie op Discogs bekijk kan ik wel een poosje op vakantie..

Ben eigenlijk pas begonnen met het zetten van mijn platen op discogs. Tot nu toe zitten er wel uitschieters tussen van 20 EUR en soms 40 maar het meeste is rond de euro.

Geloof dat italo het wel goed doet op discogs. Maar dat heb ik niet.

Laatst fiets in rek gezet in de ochtend kom in de avond fiets ophalen beide banden lek gestoken en pomp weg.

Andere X fiets gekocht net 1 week oud dubbele sloten, draaien ze voorband los nemen ze hele fiets mee :stupid

Heb nu dus een vouwfiets, gaat overal mee ook al is het een last dus niet nodig.

Jatten of slopen van andermans spullen nooit begrepen.

Waar opbergen? Er zijn genoeg mensen die backstage mogen/komen en een auto of busje is natuurlijk makkelijk open te breken.

Daar heb je gelijk in, het houd ook ergens op natuurlijk....backstage in het hok van de technieker, dat gaat meestal ook op slot. In de auto helpt een hond goed.
Of zoals Stije zegt, zulke grote cases hebben dat subtiel weglopen niet kan:)

Ik heb best begrip voor het feit dat je camera en je buidel gejat worden. Alleen snap ik echt niet hoe dat in 1 keer kan gebeuren zonder dat je zelf niet zit op te letten.

Punt blijft natuurlijk dat ze met hun poten van je spullen af moeten blijven maar ik mag toch aannemen dat iedereen hier zich bewust is van bepaalde risico's op een feest met een paar duizend man die elkaar niet kent?

Simpel voorbeeld; mijn perfecte fiets is op zaterdagavond compleet de filestijnen in getrapt voor de deur van mn oude woning in de binnenstad. Ja natuurlijk was ik heel boos maar mischien nog wel meer op mijzelf omdat ik dus niet goed op mn fiets aan het letten was. Ik liet hem uit luiheid gewoon buiten staan wetende dat het heel goed zou kunnen gebeuren dat een dronken mongool er niet met zn tengels af zou kunnen blijven.

Typisch geval van blijf met je poten van iemand zijn spullen af, toch?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back