Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
).Maar dat is gemiereneuk - overall vind ik het een fijne track!![]()
.Bedankt voor het luisteren!
Die pauze, 't is eens wat anders, ik heb niet het gevoel dat de drive eruit gaat, toch?
Wat betreft die plucked saw ben ik trouw gebleven aan't origineel.
Het feit dat die plucked sound ook terugkomt in het 'tweede deel' maakt het dan wel één track.

tot 3.50 een beetje moeite om een hook te ontdekken, vind persoonlijk de melodie niet echt sterk.
productietechnisch en qua flow wel top! Alle elementen zitten er in en het stuwt goed. gated choirs zijn lekker retro. de snare/clap mag van mij nog wel iets meer "snap" en gated verb (en misschien iets zachter, maar dat is smaak)

denk dat dat ook de trance stijl is. Voor mij moeten progressive platen meer aan de diepere syncopatische patronen zitten, zodat je er lekker diep ingezogen wordt.
Of de meer uplifting kant, maar dan wil ik ook een kippevel chord progressie horen. Deze track is daarin noch vlees/ noch vis en daar kunnen zelfs jouw skills weinig aan veranderen. nogmaals productietechnisch top, maar vind het orgineel al een beetje gezapig. zou je wel eens aan het werk willen horen met wat sterker (is natuurlijk ook smaak) bronmateriaal. vond je vorige track (Subliminal returns) al veel meer pakken!
. Maar inderdaad, de vorige track (Luminary - Amsterdam) 'doet het em' veel meer.'k Begrijp je standpunt. De uitdaging hier was ook in de buurt komen van het origineel (qua geluidskeuze) en het productietechnische aspect. .
trance is totaal niet mijn ding, maar ik doe dit je niet na... wel eens geprobeerd trance te maken maar het lukt me gewoon niet...
deze doet niet onder voor "grote" trancenamen dit![]()