Probleem met Access Virus C

DJ S KIT

Virus
:confused: Hallo allemaal.. ik heb in de zoekmachine gekeken maar ik kon niks vinden over dit probleem dus vandaar dat ik deze topic heb geopend.....

Ik heb mijn Virus C (desktop) al een tijdje.. Probleem is: Ik heb de virus op de multi mode staan. En als ik iets een lange tijd inspeel of laat afspelen. Dan verspringt de virus in 1 keer naar brom en kraak geluiden. Door dit probleem te verhelepn moet ik de virus uitschakelen en daarna weer aanzetten. Ik heb wel gemerkt als ik de release knop iets verminder dan gebeurt dit probleem niet zo gauw..Zo ook bij de reverb... :(

Ik zou echt nie weten wat ik hiermee moet..Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Met vriendelijke groet,

Surf naar www.access-music.de en installeer het nieuwste besturingssysteem voor je Virus. Met name in de eerste releases zitten nogal wat bugs... Ik geef je een goede kans dat je probleem hiermee verholpen is. :)

toppie, want ik had gisteren ook een vaag probleem.

op een geven moment viel gewoon mijn geluid weg en alleen het display ging uit, heel vaag:confused: na uit en aan zetten ging het weer goed.

nou maar hopen dat dit ook een bug is

:okdan: Ja het probleem is verholpen..Thx Mike Andrews ...
Kan ik weer eens een keer muziek maken zonder da brom en kraak en piep geluid :)

Niet als je alleen het OS installeert. Die 'tweede file' *hoef* je namelijk niet te installeren :)

Niet dat een backup kwaad kan natuurlijk, nooit weg :)

:peukie: Nee hoor die heb ik nie geinstalleerd... Maar echt toppie nu met nieuwe OS...Geen problemen meer..

Back