China Rain....

Lennox

work in progress
86310521.DWKfC3aO.jpg

laat ik ook eens wat posten..

ik ben de laatste tijd meer live aan het doen en met thema's, alles in één keer opnemen en zoveel mogelijk erin laten. Ik moet zeggen dat het mij bevalt...

hier een eerste experiment de nodige fouten zitten erin maar beterschap is belooft ;)

Alles is met hardware gemaakt natuurlijk ;)

ingredienten zijn o.a. Yamaha CS80 chinese violin, Roland rs505 strings, Korg electribes drums

China Rain...

Ja klinkt lekker....maar op een 1 of andere manier vind ik die Electribe zo koud klinken bij de rest van de sound.......echt dat geluidje van de CS:luv: dikke pad eronder van de 505.....zeer mooi.....

Ja klinkt lekker....maar op een 1 of andere manier vind ik die Electribe zo koud klinken bij de rest van de sound.......echt dat geluidje van de CS:luv: dikke pad eronder van de 505.....zeer mooi.....

dank je, de drums zijn bewust meer op de achtergrond gezet, maar ik begrijp wat je bedoelt een TR808 zou meer smeuigheid geven (staat op mijn verlanglijstje) :P

Nou het is niet zozeer dat ze op de achtergrond liggen maar gewoon koud bij de analoge warmte van de rest......maar echt dat CS geluidje jamjam:koffie:

Erg fijn nummer :okdan:

Ik denk dat de drums zo wel ok zijn als ze niet zo de boventoon voeren en er af en toe een zompige kick wegsterft.
Hier en daar misschien wat afwisseling in de beat an sich.

Maar bovenal een fijne track:)

dat vind ik leuk om te horen Ray :okdan:

Bass en Bakkebaard ook bedankt

check mijn andere track Explore ook ff :{

http://soundcloud.com/lennox

Back