Synthforum meeting 11 juli 2009

Das jammer, 'n ridder zou wel fijn zijn erbij. Met zwaard en paard enzo...

Ik heb mijzelf ook aangemeld voor alleen 's middags. Neem wat modulair spul mee zoals Synthesizers.com en wat kit modules, samen met m'n Doepfer MAQ16/3.
Cool! Ik ben met name benieuwd hoe die MAQ functioneert in een modulair systeem. :)

Zojuist aangemeld. Nog twijfelen wat ik meeneem.
IIG oordoppen :D

Aanmailmeldt verstuurd :).

Gaan dr nog mensen graffiti doen?
(niet dat ik zelf graffiti kan spuiten... op 'n decepticon logo achter op mn auto na ;))

-C-

Ik heb me ook aangemeld. Was nog ff afwachten of het kon, maar gelukkig maar....

Heb ook zin in het feestje erna, lijkt me tof

Er blijft leven in zitten... mooi!
Als ik zin heb morgen maar es effe lijstje bij werken.

Misschien ook vermelde waar je vandaan komt om evt. met elkaar mee te kunen rijden als je bv. alleen 's middags gaat?

Met mij kan iedereen meerijden in ieder geval, tegen betaling!
(maar niet aan mij; ik kom met de trein :P )

Lijkt er trouwens sterk op dat ik 's avonds niet ga kunnen blijven... :frons:

Ik kan eventueel iemand uit regio Den Bosch oppikken, maar ik ga wel op tijd terug en blijf niet voor het avond/nachtprogram.

Mensen die met de trein komen en 's nachts willen blijven, jullie mogen bij mij thuis blijven hangen tot de eerste trein.

Moet je je daar ook per mail voor aanmelden :P

Ik moet ook met de trein terug, dus zoek nog wel een plekkie om ff een uurtje te pilsen nog hehehe..

Ik mot toch tot het eind blijven om hier en daar de PA uit te zetten.. zal 'n kratje bier koud zetten ;-)

Mensen die met de trein komen en 's nachts willen blijven, jullie mogen bij mij thuis blijven hangen tot de eerste trein.

Is het postkantoor dan ook open?

Oja tot laat blijft de kleine zaal eigenlijk open Rob? ik zag op de site dat Planet Rose tot 6 uur duurt.:okdan:
Enne gaan die gasten nog iets van een flyer bakken?

Back