Jouw CD in de free record shop

bambamstudio

Certified MoogPro
Mocht je dat willen:

van de website:

FREE RECORD SHOP start samen met VANLEEST promotie van nieuwe artiesten.

Entertainmentketens bieden antwoord op gebrek aan investeringsbereidheid van muziek industrie.

Free Record Shop en vanLeest gaan een actieve rol spelen bij de promotie van artiesten. De bedrijven reageren hiermee op de terughoudende opstelling van de platenindustrie die steeds voorzichtiger wordt bij het investeren in nieuw talent. Ook gevestigde namen kunnen steeds moeilijker een platencontract krijgen.

EigenProducties.nl

Om artiesten te begeleiden is EigenProducties.nl opgezet. Onder deze naam gaat zij met artiesten samenwerken. Uitgangspunt is dat artiesten zelf investeren in het maken van een CD en dat EigenProducties.nl vervolgens de marketing en distributie verzorgt. “Met onze bijna 300 Free Record Shop en VanLeest-winkels en druk bezochte internetsites in de Benelux die jaarlijks ruim 70 miljoen bezoekers trekken en een naamsbekendheid van 99%, kunnen wij uiteraard een perfecte bijdrage leveren om het product van nieuwe artiesten bij de consument bekend en voor hem verkrijgbaar te maken”, aldus Hans Breukhoven. Alle winkels zullen, voor eind maart, een speciale plek krijgen onder de naam EigenProducties.nl.

De site: EigenProducties.nl

meer info ook bij:

EigenProducties.nl
Juan da Silva, Directeur

Tel: 010-2844712
Fax: 010-2844776
E-m@il: jdsilva@frs.nl

Laatst gewijzigd:
dolle pret..alsof de consument uberhaupt ook maar die CD ziet door al dat marketinggeweld dat er in de FRS op je losgelaten wordt....

Origineel geplaatst door olafmol
dolle pret..alsof de consument uberhaupt ook maar die CD ziet door al dat marketinggeweld dat er in de FRS op je losgelaten wordt....

Ja inderdaad.......maar wie weet........eerst zien hoe het uitgewerkt gaat worden (en of je geen free record shop logo op je cd hoeft te zetten)....

"Buy & Try
Kopers van muziek van EigenProducties.nl krijgen van Free Record Shop en vanLeest de garantie dat zij de CD thuis op hun gemak kunnen beluisteren en eventueel kunnen omruilen. Voor de marketing zullen Free Record Shop en vanLeest tevens gebruik maken van hun uitgebreide netwerk binnen de media."

en je weet wat daarvan komt...

Dit wordt echt lachen.

Een ontzettend lange neus naar de gevestigde orde. En idd een kans om een verzamel DSF CD te bakken.
Wat zeg ik een hele reeks! ;)

geinig idee, maar zal idd wel een groot frs logo opkomen :erm:

aan de andere kant kan onbekend talent natuurlijk wel een kans krijgen :)

die dsf cd zal ik zeker aanschaffen frs logo of niet :) :)

Re: DSF verzamel cd

Re: DSF verzamel cd

Origineel geplaatst door bambamstudio
In navolging van de thread: Jou CD in de free record shop .

Vind ik dat we het moeten proberen. De dsf ( is nu eigenlijk synthforum.nl ) verzemel cd.

Ik ben altijd in voor een verzemel CD! Er is genoeg gezemel gepost hierzo !

"Alle dertien KNAL van synthforum.nl" Ik zie het al helemaal voor me!!

Met TimeLife reclame!!!! "....als u nu bestelt dan krijgt u er een gratis Roland 303 sleutelhanger bij PLUS de handige verzamelbox voor op reis...bel nu...we zitten voor u klaar",

;) ;) ;)

Back