• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

CLAVIA NORD MODULAR te koop of te ruil - diverse gezocht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

musicheaven

Ouwe rot
CLAVIA NORD MODULAR KEYS ; heb hier op forum eerst actie geprobeerd hem te ruilen voor de rackversie maar niet gelukt. ik ga hem dus verkopen, de rackversie komt er dan later wel weer

perfecte staat.

450euro

ik zoek verder nog voor RUIL :

- dsi EVOLVER
- midiinterface 8x8 :- midex of esi 8x8
- korg dw 8000 (of de rackversie hiervan)
- een rack of flightcase voor rackgear
- scsi-cd rom lezer en scsi-harde schijf ; ram voor k2500
----------------------------------
verder nog : Ik heb een ex5 keyversie, die mits een bijbetaling van jouw kant geruild kan worden voor de rackversie van de ex5. laatste Os. ex5 wordt niet verkocht, alleen geruild.

ja tis dus de modular CLASSIC

voor de rest GEEN ruilvoorstellen, tenzij je met een onweerlegbaar offer komt van iets analoogs (geen va)

geen armoezaaiersbiedingen aub, ik reageer er zelfs niet op

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back