PzHKL
Terror Management
Hey piepels,
Veel lieden met n goeie -state of mind- hier!
Count me in!!
ben dus nieuw hier dus even wat I.N.F.O. ->
Pascal, student mediavormgeving, diploma electronica in de broekzak, gewerkt bij Ph**ps ontwikkelling electronica, Quality Dept. had toch m'n interesse niet. Docent Ph**shop.
Mijn interesse voor elektronische muziek heeft te maken met een drang naar vernieuwing denk ik, nieuwe geluiden uit wat voor medium dan ook. Tijdens miijn vorige opleiding had ik ook eens per week een les Z80 programmeren, maar ik vond het geluid dat het bakje maakte terwijl ik met een natte vinger
op bepaalde weerstanden drukte toch leuker
Ik vind de spontane vondst het meest een kick geven, mijn leven en alles erin zie ik als expiriment.
Onlangs een Oberheim Matrix 6 gekocht en dat is precies een bak voor mij --> lekker pielen, weirde sounds zoeken. komen die lessen analoge techniek toch van pas(cal)....
owh en als iemand een linkje heeft naar een manual op het net voor de matrix6?
see u all around!
Veel lieden met n goeie -state of mind- hier!
Count me in!!
ben dus nieuw hier dus even wat I.N.F.O. ->
Pascal, student mediavormgeving, diploma electronica in de broekzak, gewerkt bij Ph**ps ontwikkelling electronica, Quality Dept. had toch m'n interesse niet. Docent Ph**shop.
Mijn interesse voor elektronische muziek heeft te maken met een drang naar vernieuwing denk ik, nieuwe geluiden uit wat voor medium dan ook. Tijdens miijn vorige opleiding had ik ook eens per week een les Z80 programmeren, maar ik vond het geluid dat het bakje maakte terwijl ik met een natte vinger
op bepaalde weerstanden drukte toch leuker
Ik vind de spontane vondst het meest een kick geven, mijn leven en alles erin zie ik als expiriment.Onlangs een Oberheim Matrix 6 gekocht en dat is precies een bak voor mij --> lekker pielen, weirde sounds zoeken. komen die lessen analoge techniek toch van pas(cal)....
owh en als iemand een linkje heeft naar een manual op het net voor de matrix6?
see u all around!
) allemaal manuals van alle kassies die er zo'n beetje zijn. beetje prijzig( 16 pleurootjes), maar ja, je moet er wat voor over hebben he?
sinn