hee ik hier?

PzHKL

Terror Management
Hey piepels,

Veel lieden met n goeie -state of mind- hier!
Count me in!!

ben dus nieuw hier dus even wat I.N.F.O. ->

Pascal, student mediavormgeving, diploma electronica in de broekzak, gewerkt bij Ph**ps ontwikkelling electronica, Quality Dept. had toch m'n interesse niet. Docent Ph**shop.

Mijn interesse voor elektronische muziek heeft te maken met een drang naar vernieuwing denk ik, nieuwe geluiden uit wat voor medium dan ook. Tijdens miijn vorige opleiding had ik ook eens per week een les Z80 programmeren, maar ik vond het geluid dat het bakje maakte terwijl ik met een natte vinger :P op bepaalde weerstanden drukte toch leuker :eureka: Ik vind de spontane vondst het meest een kick geven, mijn leven en alles erin zie ik als expiriment.

Onlangs een Oberheim Matrix 6 gekocht en dat is precies een bak voor mij --> lekker pielen, weirde sounds zoeken. komen die lessen analoge techniek toch van pas(cal)....

owh en als iemand een linkje heeft naar een manual op het net voor de matrix6?

see u all around!

hoi, en welkom! ik las net dat je een matrix hebt?
:)
ik ook een rack versie weliswaar en heb 'm net een weekie of 2 en best een geinig bakkie hoor!! ik heb een manual bestelt bij de syntigroep , die verkopen( de uitbuiters!!:bekdicht: ) allemaal manuals van alle kassies die er zo'n beetje zijn. beetje prijzig( 16 pleurootjes), maar ja, je moet er wat voor over hebben he?

hehehehe welkom

je kan voor mij wel wat Z80 chips programeren
heb je toevallig ook een pal/gal brander in de buurt????

Origineel geplaatst door dj sinn
hoi, en welkom! ik las net dat je een matrix hebt?
:)
ik ook een rack versie weliswaar en heb 'm net een weekie of 2 en best een geinig bakkie hoor!! ik heb een manual bestelt bij de syntigroep , die verkopen( de uitbuiters!!:bekdicht: ) allemaal manuals van alle kassies die er zo'n beetje zijn. beetje prijzig( 16 pleurootjes), maar ja, je moet er wat voor over hebben he?

Djeez 16 euro.. Nou als de manual de moeite waard is, mag je me wel ff tippen. Heb je trouwens een link naar die lui?

Origineel geplaatst door zoe
hehehehe welkom

je kan voor mij wel wat Z80 chips programeren
heb je toevallig ook een pal/gal brander in de buurt????

Kan denk ik nog wel apparatuur gebruiken van school, ik vind z80 programmeren mindnumbing, maar wat wil je ermee doen dan?

ik heb je maar ff een mail gestuurd anders wijken we af van het welkoms onderwerp hier op het forum

WoW!! You smart, me loony..
Ikke techniek minimaal "snap"..=>'Hmmmmm, wat zou DIT knopje doen?':confused:

Affijn, Welkom!! :biertje:

Re: hee ik hier?

Origineel geplaatst door P'zHK'L

Onlangs een Oberheim Matrix 6 gekocht en dat is precies een bak voor mij --> lekker pielen, weirde sounds zoeken. komen die lessen analoge techniek toch van pas(cal)....

owh en als iemand een linkje heeft naar een manual op het net voor de matrix6?

k heb mij er ook al suf achter gezocht ( manual) er zij r wel van de matrix 1000 te vinden & die leunt strak aan tegen de M6.
www.vintagesynth.org/manuals/OberheimMatrix1000.pdf
k heb ook de 6 & de 1000 (3x)... & dit zijn mn kinderen voor het leven :luv:

http://www.technomusic.de/ob6000/
zowaar de mooiste matrix editor.
de serienr kan je kopen of googlen

gr jzz

Heee Pas!

Kan het zijn dat ik je dit jaar op lowlands heb gezien?
Volgens mij wel, bij speedy J helemaal vooraan toch?

In ieder geval heel erg welkom in ons midden!
Ik hoop dat experimenten (zowel matrix 6 als Z80) hier post zodat we mee kunnen genieten!

Welkom Welkom Welkom,

-C-

P.S.

Heb je de Dutch Synth Forum-ontgroening al ondergaan? *grinnik*

Dank u allen voor het warme onthaal en alle tips!
Voel me gelijk thuis:peukie:

enne.. Chriet Titulear... was dat niet die man uit het verleden die het steeds had over de toekomst?
8o) 8o) 8o)

wat bedoel jij precies met'' access controller'voor je matrix?
ik heb sinds gisteren een editor gedownload, kost ook weer geld maar goedkoper(12 pleuro's) als die van jazzman, hij heet matrix 2001, hoe de site heet moet ik ff voor je na kijken maar google doet wonderen. ik snap er nog maar weinig van ik krijg er nog weinig verschil in geluid uit. ik schijn een patch uit de matrix niet te kunnen bewerken???:confused: , he, hou me op de hoogte hoe het met jouw matrix gaat ! post ik af en toe bij jou! ik vind het een hele interessante bak, in ieder geval!!
greetzzz!!! :dj: sinn

Origineel geplaatst door dj sinn
wat bedoel jij precies met'' access controller'voor je matrix?
ik heb sinds gisteren een editor gedownload, kost ook weer geld maar goedkoper(12 pleuro's) als die van jazzman, hij heet matrix 2001, hoe de site heet moet ik ff voor je na kijken maar google doet wonderen. ik snap er nog maar weinig van ik krijg er nog weinig verschil in geluid uit. ik schijn een patch uit de matrix niet te kunnen bewerken???:confused: , he, hou me op de hoogte hoe het met jouw matrix gaat ! post ik af en toe bij jou! ik vind het een hele interessante bak, in ieder geval!!
greetzzz!!! :dj: sinn

check ff of je midi setings in de editor gelijk staan met je matrix...
ow ja,...& de matrix 1000 heeft 800 vaste & 200 usersettings (dacht ik)
misschien zit je op een vaste setting te klooien ?

gr jzz

Back