hee ik hier?

Origineel geplaatst door P'zHK'L

enne.. Chriet Titulear... was dat niet die man uit het verleden die het steeds had over de toekomst?
8o) 8o) 8o)

Een man uit het verleden praat over de toekomst... is dat niet nu?

[Chriet voice]
We gaan hat habben over de muziek.... van de toekomst.
[/Chriet voice]

Zeer grote hoopje

Zeer grote hoopje

Ik hoop van harte dat dit experiment je bevallen zal.
Persoonlijk zie ik mijn leven ( en alles wat erin gebeurt )
meer als een bewijs.

Met vrindlijke garoet,
ISPdeRuiter

Re: Re: hee ik hier?

Re: Re: hee ik hier?

Origineel geplaatst door JazzMann
k heb mij er ook al suf achter gezocht ( manual) er zij r wel van de matrix 1000 te vinden & die leunt strak aan tegen de M6.
www.vintagesynth.org/manuals/OberheimMatrix1000.pdf
k heb ook de 6 & de 1000 (3x)... & dit zijn mn kinderen voor het leven :luv:

http://www.technomusic.de/ob6000/
zowaar de mooiste matrix editor.
de serienr kan je kopen of googlen

gr jzz
hey jazzman, jouw editor is veel gamakkelijker als die van mij, alleen een beetje duur, ik heb 'm net gedownload en nu al meer gerealiseerd als met die matrix 2001 versie, weet jij waar ik een licentie kan kopen? kijk ik wel wat ik kan doen met die manual!;)

Last edited by a moderator:
Re: Re: Re: hee ik hier?

Re: Re: Re: hee ik hier?

Origineel geplaatst door dj sinn
heb je die serienr niet voor mij?

nee die heb ik idd niet !!!
... foei :frons:
maar als je 3 "onze vaders bid" & 2 "wees gegroetjes", valt hij misschien wel in je pb ?
;)
gr jzz

Origineel geplaatst door dj sinn
wat bedoel jij precies met'' access controller'voor je matrix?

Een access programmer is een bak met draaiknoppen die d.m.v. sysex met de matrix (6/6R/1000) praat. De meest gebruikte parameters kun je nu direct wijzigen door aan de knoppen te draaien i.p.v tiptoetsen op de synth zelf. Is gemaakt door access ook bekend van de virus serie. Toen de programmer op de markt kwam was die duurder dan de synth. Ik maak vaak eerst een geluid via het menu van de synth en dan fine tune ik het met de knoppenbak.
Parameters:

Attachments

• accprogrtop.jpg
    accprogrtop.jpg
    20,5 KB · Bekeken: 96
mooi spul, die controller!! ik heb dus die m6000 nu in gebruik en ik ben tot nu toe echt lyrisch over dat spul, lijkt op een soft synth als je 'm gebruikt maar het is toch echt die zwarte kast hier naast me, succes met de matrix!!
grtz!

Back