Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
Er is denk ik op het moment een of andere "analoog"hype aan de gang. Maar goed, als je hem voor 1500 euro niet kwijt raakt weet ik het ook niet meer... Dat mensen wel hetzelfde geld willen uittrekken voor een 909, dat gaat echt boven m'n pet, maar doe maar alsof ik niks heb gezegd. Straks wordt ik nog vermoord om deze muzikaal-politieke opmerking.
Een Triton is natuurlijk een machtig apparaat, maar met software zoals Spectrasonics Atmosphere, de Plugsound VST's, HALion, Sampletank, Kontakt etc. etc. kan ik me voorstellen dat het 'workstation' principe zich meer *in* de PC gaat afspelen.
Ik denk dat er weinig mensen zijn die een 'workstation' ook nog echt als 'workstation' gebruiken (dus echt je producties ook in dat apparaat sequencen etc.) en dan is het een hoop geld wat je uitgeeft aan een "veredelde rompler"; geld wat je misschien dan inderdaad beter aan een V.A. of echte analoge synth uit kunt geven.
Feit blijft : de Triton is gewoon een geweldige bak. Als ik zelf beter in de contanten zou zitten zou ik je leuke aanbieding zeker in overweging nemen, maar dat is helaas niet het geval. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er niemand in Nederland is die op zo'n mooie synth zit te wachten. Succes met de verkoop!
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.