Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er eentje gehad, tweedehands. Het duurde geen half jaar voordat 1 kanaal niet meer werkte, en de fader kraakten enorm. Ik heb hem alleen maar thuis gebruikt, en nooir rare dingen mee gedaan.
Ik heb er dus geen goede ervaringen mee.
In ieder geval ben ik helemaal blij door de patch mogelijkheden. 

heb een tijdje een mx1602 gehad. prima ding kwalitatief gezien, geluid ietsje minder maar ligt er maar net aan wat voor muziek je maakt. voor mijn spacey new age dingen die kraakhelder moeten klinken vond ik het wat minder geschikt, maar als ik zo naar je ava kijk...![]()
Dat haalt'ie wel. Als je CD kwaliteit op een 10 zet, dan komt er in de studio wel een 9 uit. Hou er natuurlijk wel rekening mee dat de UNIVERSELE apparatuur niet bestaat. Geen enkel stukje gear is neutraal, zelfs snoertjes niet! Een Moog en een Nord gaan er uitstekend doorheen, maar ga je een Capybara tot het uiterste drijven, dus hoge volumes met waanzinnige bassen en fluitend hoog, goed voor in een Omnimax film, tja, dan is een Behringer misschien een beetje... smal?haha je bedoeld dat ik de jaren90 muziek wel kan produceren met dat ding?
ik wil wel kwaliteit .. schaal 1 op 10 wil ik minimaal een 7
Om slagwerk, bas, zang en gitaren uit te mixen geen probleem. 

is wel erg goedkoop?hij staat voor 100 ootjes te koop.. maar ik moet wel de kwaliteit behouden,
nu ik het produceren aardig door heb ga ik me op de kwaliteit richten.
dat wil nu nog wel eens tegenvallen maar een mixer is wel een must hier