{House/techno} Nieuwe track: Seeker (abelton)

FrankJames

Ingeburgerd
{House/techno} Nieuwe track: Seeker (abelton)

De lente is weer begonnen dus dat betekent inspiratie :peukie: ..

Mijn eerste track met abelton waar ik tevreden over ben.
Bass en Synth beide uit de omnisphere (wat een vette vsti!

De eerste track op www.myspace.com/frankjames87

Ik hoor graag jullie mening over de mix en opbouw. :doei:

Het verschil zit hem in de klank en de drive/tempo. Donker klinkende tracks worden tegenwoordig vaak techno genoemd. Misschien is mijn track dan gewoon een house track.

Ja van origine. Tegenwoordig word er onderscheid gemaakt. Ik heb er 2 namen bijgezet omdat deze je de beste indicatie geven over het geluid van het nummer.

Klinkt zeker goed!... die synth doet me wel een beetje aan die track van Dave Clarke denken... red 2 :
Andere tracks op je myspace klinken ook zeker goed!

Ik heb de track geluisterd en die synth lijkt inderdaad erg! De omnisphere bevat een hele hoop oude classic sound samples. Waarmee je met het juiste akkoord hele gave dingen kunt maken.
Ik wil deze track nu omgooien en de nadruk echt op die synth gooien ik vind het nu iets te universeel klinken. Dus alles wat strakker en duidelijker afgemixt. Die dave clarck is erg strak!

Bedankt voor je feedback!

Hoi, ik heb op je Myspace geluisterd en klinkt wel ok op zich (technisch) maar ik hoor niks wat je onderscheid van dezelfde reutel die ik al jaren hoor...doe eens wat originelers..

kende gij best...

Klinkt als... dus goed! Goeie drive enzo..

Het verschil zit hem in de klank en de drive/tempo. Donker klinkende tracks worden tegenwoordig vaak techno genoemd. Misschien is mijn track dan gewoon een house track.

Techhouse ;-)

Back