Rare advertentie op Marktplaats

CraZ

..
Quote van een marktplaats ad:

Russisch gestoffeerde kernklavier met uranium klank-opwekking. Zeer bizarre geluiden zijn hier mee voort te brengen!
Deze hybride synth is uitgebreid met een klokgolfslag-oscilator.

Re: Re: Rare advertentie op Marktplaats

Re: Re: Rare advertentie op Marktplaats

Origineel geplaatst door Slipperman
volgens mij issie van 1986. al aardig vintage dus :geslaagd:

Wat, die advertentie? ;)

616.jpg

Net een scheikunde lab met toetsen...

Klinkt als: ...........Trautonium
Een duits wonderapparaat, gebruikt in de Zouttrek van
Burts van Alfred Hitchcock;
Keyboards wijdde er nog eens een specialtje aan, met leuke demo geluiden,
een mooie buizensynth (watnou anna loog!)

Goin' back in time of the nation, it's a flash, flash, flash......
ISPdeRuiter

P.S. Nu pas de foto gezien: haal zo'n ding nooit in huis, je krijgt
er namelijk gratis een inspectieteam bij en een hoop trammelant.

hahaha ziet er erg veel uit als een oudere versie flamfotometer of het heeft ook wel wat weg van een HPLC achtige laboratorium analyser ofzo :D niet iets wat ik ken opzich en dan met een keyboard eronder !
kan me niet echt voorstellen dat dit samen geluid geeft ! Lijkt me trouwens moeilijk spelen in een zuurkast (volgens mij staat ie daar namelijk in !)
lijkt me een leuke grap ! :D:D:D:D of is men echt zo dom geweest om zo'n muziek instument te verzinnen ?
zie de aandrijving ook niet zo 1,2,3

Origineel geplaatst door Mstudio1

zie de aandrijving ook niet zo 1,2,3

hehe beter kijken. middelste bruine grote fles met dat etiket erop ;):geslaagd: Das een zuur. Werkt het zelfde als citroen met koper ;)

btw, ik denk dat ik die gast maar eens ga mailen :D Kan nog lachen worden. Reactie plaats ik hier wel ;)

Ik zou maar niet mailen. Als je echt goed kijkt, zie je dat het toetsenbord er gewoon op gefotoshopped is.
Kijk maar naar de houten eindjes van het toetsenbord. Je ziet een hele lelijke vervaging.
En volgens mij is het ook nog eens het toetsenbord van de MicroKorg. :geslaagd:

Origineel geplaatst door OnAcid
Ik zou maar niet mailen. Als je echt goed kijkt, zie je dat het toetsenbord er gewoon op gefotoshopped is.
Kijk maar naar de houten eindjes van het toetsenbord. Je ziet een hele lelijke vervaging.
En volgens mij is het ook nog eens het toetsenbord van de MicroKorg. :geslaagd:

tis juist voor de lol. Dat het nep is snap ik ook wel :D dat zie je zo. Die zooi brengt totaal geen geluid voort en dat scheikunde labje is gewoon proefopstelling voor een of ander practicum :D

Back