Heeft iemand nog een Commodore 64 voeding over?

renepela

Ouwe rot
Ik heb een midibox sid synthesizer gebouwd met 8 sids. Die midibox sid gebruikt een standaard C64 voeding.
Helaas is de voeding die ik heb nogal oud en heeft hij kuren. Hij kan niet de benodigde stroom leveren. Dit schijn een bekend probleem te zijn met de oude bruine commdore 64 voedingen met de schuin aflopende voorkant.
Door de ouderdom gaan ze stuk.

Er is een nieuwer en beter type. Een vierkante grote witte voeding.
Daar ben ik naar op zoek.

Heeft iemand nog een Commodore 64 voeding liggen van het "nieuwe" type? Ik zou hem graag van je overnemen of ruilen voor iets anders. (heb hier bijboorbeeld nog wel wat simmetjes liggen en zo).

Kan de moderator de topic titel aanpassen alsjeblieft? Ik wil geen commodore 64, maar een commodore 64 voeding. Graag dus even het woordje voeding ertussen zetten.

Heb ik voor je....pb me je adres en ik verstuur hem naar je...over de prijs worden we het wel eens.... ik heb er nog vier of vijf liggen.....

kan zijn dat ik ook nog een voeding nodig heb dennis

oja, en ik las dat renepela 11 leds tekort had.. nog altijd zo? ik heb er nog over van smash
stuur me een pm als je ze nog nodig heb

die oude bruine schuine is als 1 blok gegoten en valt dus ook niet te repareren
en komt ook behoorlijk op temperatuur (wel lekker als voetenwarmer s'winters :D)

die nieuwe witte, beetje lijkend op die van de Amiga-500, is de typische voeding van een Commodore64 II, wordt aanzienlijk minder warm is valt dus wel open te halen (mocht je dat willen dan)...

attachment.php

Attachments

• c64voeding.jpg
    c64voeding.jpg
    114,5 KB · Bekeken: 105
en komt ook behoorlijk op temperatuur (wel lekker als voetenwarmer s'winters :D)

die nieuwe witte, erg veel lijkend op die van de Amiga-500, is de typische voeding van een Commodore64 II, wordt aanzienlijk minder warm is valt dus wel open te halen (mocht je dat willen dan)...

Ook niet hoor 6....sommige van die witte blokken zijn ook gegoten...ze zijn idd wel beter dan die schuine...

Ook niet hoor 6....sommige van die witte blokken zijn ook gegoten...ze zijn idd wel beter dan die schuine...
ach so... ik vond hem er ook al iets kleiner uitzien t.o.v. de Amiga voeding... ik heb de C64 II nooit gehad...
ik ben begonnen in '84 met de bruine broodtrommel en 3 jaar later overgestapt op de C128D...

c128d.jpg

Laatst gewijzigd:
Die onderste bedoel in inderdaad Dender. Maar dan uiteraard wel met een Nederlandse stekker.
We hebben het onderling inmiddels geregeld. Heel erg bedankt zover.

oja, en ik las dat renepela 11 leds tekort had.. nog altijd zo? ik heb er nog over van smash
stuur me een pm als je ze nog nodig heb

Ik heb je het pb gestuurd rvooh. Bedankt voor het aanbod.
Wat is dit toch een heerlijk forum !

@ Wim kom jij trouwens naar de SF meeting in Nijmegen? Ik zou dan die voeding voor je kunnen meenemen...of heb je hem eerder nodig en maken de verzendkosten niet uit?
Stuur maar ff een pb.

@ Wim kom jij trouwens naar de SF meeting in Nijmegen? Ik zou dan die voeding voor je kunnen meenemen...of heb je hem eerder nodig en maken de verzendkosten niet uit?
Stuur maar ff een pb.

nope denk het niet
mja is niet echt dringend anyway
drukdruk

ik krijg misschien nog een commodore links of rechts..

kga het in elk geval onthouden.. trouwes,kheb gezien wat je maat Richard doet qua frontplaten, hebbem es gemaild :okdan:

Ik was gisteren nog bij hem....even de frontplaat van me 9090 uit testen op karton en jamjam dat gaat mooi worden!!:{

c64 adapter gezocht...

c64 adapter gezocht...

Ik ben op zoek naar een witte adapter zoals in de plaatjes afgebeeld (die oude bruine heeft kuren). Heeft iemand een werkende in de aanbieding?

die nieuwe witte, beetje lijkend op die van de Amiga-500, is de typische voeding van een Commodore64 II, wordt aanzienlijk minder warm is valt dus wel open te halen (mocht je dat willen dan)...

attachment.php

Back