iPhone MegaSynth

Pepertje

Ouwe rot
Toys for Boys :D from http://www.yonac.com/software/megasynth/

Meet MegaSynth, the long-awaited, fully-featured analog modeling synthesizer for the iPhone and iPod Touch. Developed by the same team behind the highly successful miniSynth, MegaSynth is packed with features that will keep the synth enthusiasts drooling for a good while. With its 3 true-analog-modeling VCOs, 5-note polyphony, dedicated LFOs, built-in sequencer, arpeggiator/chordmaker and recording feature, MegaSynth delivers a complete mobile synthesizer package that compromises none of that classic, luscious analog synth tone.

iSynApp

iSynApp

Goede vondst, Divinio!

Heb sinds een poosje alweer geen mobieltje meer sinds de laatste in een sopje met biotex viel ;{. Is weliswaar lekker rustig maar toch ook wel een beetje onhandig. Dus op zoek naar een nieuwe, en ja, die iPhone is wel leuk maar die adoratie en cult-status staat me tegen. Ben meer een Nokia-jongen en een fan van SIM-only abonnementen.

Bestaan er ook softsynths voor de Nokia-phones?

Misschien wel een thread waard? Synth-software voor phones? In verloren momenten :z iets nuttigs, c.q. leuks doen?

Dus op zoek naar een nieuwe, en ja, die iPhone is wel leuk maar die adoratie en cult-status staat me tegen. Ben meer een Nokia-jongen

Dat dacht ik ook voordat ik de iPhone kocht....

Nu ben ik heel blij dat ik er toch voor gegaan ben! :D

Zo'n aaifohn moet je even vergeten dat er een apple logo op staat. En dan gewoon kijken of het jouw ding is.

Maar die iSyn vind ik tot nu toe nog het meest interessant.

voor de iPhone maken ze ook gewoon vééééééél meer software (sorry puristen maar dat woord moest er bij) dan voor pakweg Nokia of LG

iedereen maakt leuke toestellen tegenwoordig maar de software is echt dé reden om voor de iPhone te kiezen. is niet alleen muziek-software maar alle software eigenlijk

en met de nieuwe update die op komst is binnen een maand of twee is het helemaal niet moeilijk meer te kiezen.

genoeg reclame!

ik ga terug even aan mijn hardware knoppen draaien om deze post goed te maken...*D

Back